Aviseringar
Rensa alla

Feminist testar kisstratten...


Ämnesstartare

isola: Ofta finns det en pissoar och en herrtoa.
Ja.

Ja men det är ju inte två avdelningar, det är samma rum/toalett bara att det även finns något toalettbås utöver pissoaren. Sen så är det inte alla män som är så bekväma med att vifta med kuken bredvid andra män.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Oki ofta är ju pissrännan inne på herrtoan men där finns ju både bås och ränna, medan det på tjejtoan endast finns bås.

Men då kan väll kvinnor också få sig en ränna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan: reagerar inte särskilt när jag ser män på damtoan

Inträffar det ofta alltså? 😀 

isola: Skillnad på herrtoalett och pissoar kan jag tycka. Pissoarer är ju ofta ganska öppet placerade.

Ja, exakt? 


   
SvaraCitera

S3ON:

Inträffar det ofta alltså? 😀 

   

nä, men har upplevt det iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:

Men då kan väll kvinnor också få sig en ränna.

fast så enkelt är det inte.

Om man nu skulle bygga pissoarer i alla Sveriges damtoaletter så skulle man först och främst bli tvungen till att bygga ut toaletterna så att det får plats med pissoarerna så att man i sin tur kan bygga pissoarerna. 

Skiten kommer då kosta pengar, såklart. Mycket pengar kommer gå till material och till att anställa folk. Dessutom måste där finnas tillfälliga dass medan pissoarerna byggs. 

Hur ska man få fram dessa pengarna? Genom skatten. Vilka kommer bli arga? Jo, männen...Sover

då kommer det helt enkelt bli en ny politisk fråga.

Vad tycker du är enklare isf, att vi bygger pissoarer åt damer eller att pissoarerna som redan används av herrarna blir gemensamma?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent: används av herrarna blir gemensamma?

Kan de inte få en varsin? Kvinnan behöver ju knappast blotta sitt könsorgan när hon pissar genom tratten, medan mannen måste det. Så det är kanske heller inte så tilltalande.
Och man vill ju inte behöva välja, vandra pissnödig eller riskera att blotta könet för motsatta könet.Man kan dock låsa in i sig i ett bås.

Attitydinkontinent: fast så enkelt är det inte.
Om man skulle bygga pissoarer i alla Sveriges damtoaletter så skulle man först och främst bli tvungen till att bygga ut toaletterna så att det får plats med pissoarerna så att man i sin tur kan bygga pissoarerna. 
Skiten kommer då kosta pengar, såklart. Mycket pengar kommer gå till material och till att anställa folk. Dessutom måste där finnas tillfälliga dass medan pissoarerna byggs. 
Hur ska man få fram dessa pengarna? Genom skatten. Vilka kommer bli arga? Jo, männen...

Det är alltid pengafrågor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:

Kan de inte få en varsin? Kvinnan behöver ju knappast blotta sitt könsorgan när hon pissar genom tratten, medan mannen måste det. Så det är kanske heller inte så tilltalande.
Och man vill ju inte behöva välja, vandra pissnödig eller riskera att blotta könet för motsatta könet.
Det är alltid pengafrågor.

"riskera", va riskerar man egentligen?? kvinnan ser ju lika dum ut med en jäva tratt under fittan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

siceps :

"riskera", va riskerar man egentligen?? kvinnan ser ju lika dum ut med en jäva tratt under fittan

Men förlåt då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska gå in på en offentlig damtoa i S3ON testar!!!!!!!!!!!!!!!! (nej kmr inte filma, men spela in ljud)    


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Ska gå in på en offentlig damtoa i S3ON testar!!!!!!!!!!!!!!!!

Gör´t! Berätta sen om hur det gick.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Ska gå in på en offentlig damtoa i S3ON testar!!!!!!!!!!!!!!!! (nej kmr inte filma, men spela in ljud)    

jag ska till jkpg snart så jag kan bekräfta att du gör detta hahahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

siceps : jag ska till jkpg snart så jag kan bekräfta att du gör detta hahahaha

du kan va min diskreta kameratjej där inne!! (vi censurerar såklart allt naket sen i redigeringen)                


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

på ställen där det inte finns pissoar, varför skiljer man ändå på herr och damtoa? 


   
SvaraCitera

S3ON:
Ska gå in på en offentlig damtoa i S3ON testar!!!!!!!!!!!!!!!! (nej kmr inte filma, men spela in ljud)    

gissar att det värsta som kan hända är att en tant kmmr bli sur

fast tror typ inget kommer hända, kanske folk tittar lite konstigt på dig ba


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, alltså om ngt sådant kommer på tal, vi ska inte spela in p-rulle liksom 


   
SvaraCitera