Aviseringar
Rensa alla

Feministiskt initiativ Gymnasiearbete


Nachac:

För att "förslaget" du lägger fram är politiskt, inte vetenskapligt.

Förslaget är att granska trovärdigheten i FIs politik. Det skulle kunna vara en högst vetenskaplig och objektiv ingång.

Sedan lägger jag ju till min egna politiska-touch på det hela, vad jag anser att resultatet kommer vara, men det gör ju inte idén sämre. Dessutom så kan man som rapportskrivare alltid ha egna ingångar och teorier innan sitt arbete, det spelar egentligen ingen roll. Det viktigaste är att resultatskrivandet är objektivt.


   
SvaraCitera

N.W: Förslaget är att granska trovärdigheten i FIs politik

det var inte vad du skrev utan du skrev orimligheten, och att du redan förutsätter utan att göra något arbete att de "lovar allt till alla"


   
SvaraCitera

Fråga om deras gymnasieskole politik, feminism och hur de hade gjort i SD sits? Glad


   
SvaraCitera

N.W: Förslaget är att granska trovärdigheten i FIs politik. Det skulle kunna vara en högst vetenskaplig och objektiv ingång.

Du föreslog en debattartikel som underlag för en vetenskaplig granskning av ett politiskt parti. Säger sig självt hur sakligt det blir.

N.W: Förslaget är att granska trovärdigheten i FIs politik. Det skulle kunna vara en högst vetenskaplig och objektiv ingång.

Nej, det skulle det inte. Vetenskap sysslar inte med opinion eller åsikter, rent krasst. Hur "trovärdigt" något är faller inte under vetenskapliga undersökningar.


   
SvaraCitera

MarcusKing: ch hur de hade gjort i SD sits?

Hm?


   
SvaraCitera

Nachac:

Du föreslog en debattartikel som underlag för en vetenskaplig granskning av ett politiskt parti. Säger sig självt hur sakligt det blir.

Nej, det skulle det inte. Vetenskap sysslar inte med opinion eller åsikter, rent krasst. Hur "trovärdigt" något är faller inte under vetenskapliga undersökningar.

Att ta med olika åsikter är naturligtvis bra i ett gymnasiearbete. Å ena sidan en kritiker av partiet, å andra sidan självaste partiledaren. 

Att man inte i ett gymnasiearbete kan granska olika partier är bland det dummaste jag någonsin hört. Studier görs hela tiden på olika politiska partier. Ett gymnasiearbete skulle naturligtvis kunna vara att granska ett parti på ett kritiskt sätt. 

Var inte längesedan jag själv på gymnasiet skrev gymnasiearbete och då var det väldigt vanligt att granska olika politiska partier och ståndpunkter.

Sluta gör dig själv dum. 


   
SvaraCitera

N.W: Att ta med olika åsikter är naturligtvis bra i ett gymnasiearbete.

Nej, inte ett vetenskapligt gymnasiearbete. Åsikter är relevant ifall man är intresserad av bilden av partiet, men det var inte det som var ditt "förslag."

N.W: Att man inte i ett gymnasiearbete kan granska olika partier

Naturligtvis kan man granska partier, men inte på det sätt du "föreslår."


   
SvaraCitera

Nachac: Naturligtvis kan man granska partier, men inte på det sätt du "föreslår."

Haha okej. Oskyldig


   
SvaraCitera

Fråga om ni kan få ta del utav F!'s fantastiska budget som inte finns.


   
SvaraCitera

Nachac:

Hm?

Alltså om de ha 12,7% eller vad nu SD har och hade en stor vågmästarroll Galen


   
SvaraCitera

MarcusKing: Alltså om de ha 12,7% eller vad nu SD har och hade en stor vågmästarroll

Aha.


   
SvaraCitera