Aviseringar
Rensa alla

Feministparodi


Ämnesstartare

Sover


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Volvo4life: Ja. Är det inte sorgligt?

Otroligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac: Ska du inte ta en antirasistparoditråd också när du ändå håller på.

Bra förslag, kör hårt TS! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Ansluter du dig också till patrasket.

Han har sett sanningen, nånting du borde gjort för länge sen istället för att fjäska för tjejerna som ändå bara sätter dig i friendzone.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Bra förslag, kör hårt TS! 

Vems sida står du på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac: Otroligt.

Att du ska ansluta dig hit , var inte heller speciellt väntat.
Undergången är nära.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så man är patrask för man har en annan åsikt än dig? 

Nachac:

Ansluter du dig också till patrasket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren: Vems sida står du på?

Feministernas såklart! Jag tycker som dem, men anser att ett namnbyte är på sin plats. FörvånadSöt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: Så man är patrask för man har en annan åsikt än dig?

Nej, man är patrask om man har åsikter som kränker mänskligt värde.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Feministernas såklart! Jag tycker som dem, men anser att ett namnbyte är på sin plats. FörvånadSöt 

Sannerligen inte. Bara en sån sak att de heter som de gör bevisar ju att jag talar sanning medan ni fortsätter leva i er förnekelse. 

Nachac:

Nej, man är patrask om man har åsikter som kränker mänskligt värde.

Alla ÄR lika mycket värda MEN vissa saker måste man bara förstå. Inse. Och acceptera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren: Bara en sån sak att de heter som de gör bevisar ju att jag talar sanning

Du må ha träffat på den extrema sorten genom åren, alla är inte som dem.. 🙁 Precis som med muslimer! Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer spontant att tänka på ett visst South Park-avsnitt som subtilt parodierar teorin om att kön bara är en social konstruktion. Det kan väl relateras till feminism.

http://www.southparkstudios.se/full-episodes/s14e01-sexual-healing


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Du må ha träffat på den extrema sorten genom åren, alla är inte som dem.. 🙁 Precis som med muslimer! Blink

Den mindre extrema varianten är nåt helt annat. De ska inte kalla sig feminister i någon som helst form. Ty de är något helt annat. Feminismen ska avskaffas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Han har sett sanningen, nånting du borde gjort för länge sen istället för att fjäska för tjejerna som ändå bara sätter dig i friendzone.

Exakt. Alla de gånger som man får kontakt med en snygg och trevlig tjej. Man ställer upp på alla sätt i ur och skur, blir den bästa vän hon någonsin kunnat få. Men det är just det. Man blir bara vän, och hon skaffar en kille som bara har sig och sitt i fokus.


   
SvaraCitera