Aviseringar
Rensa alla

Ferrari


Ämnesstartare

Andra som är lika idiotgalna i Ferrari? Jag har det mesta. Badrock, keps, skrivbordsunderlägg, tavlor, deo, tvål och en massa annat.
Om ni är lika galna som jag, vad är då er absoluta favoritmodell? Dela gärna med er av upplevesler som har till Ferrari att göra.
Min favoritbil är 355 F1, så satans snygg. Har åkt en gång i nyss nämnda modell, det var fantastiskt!


   
Citera
Ämnesstartare

Lamborghinis är snyggare

men ferrari är rätt fräsha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LillMonstret:

Lamborghinis är snyggare

Näää... De är så plastiga...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rhodry:

Näää... De är så plastiga...

Ferrari är exakt lika plastiga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarchyz:

Ferrari är exakt lika plastiga.

Näe, Ferrari är en passion, tillverkade med passion, för människor med en bra pension...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rhodry:

Näe, Ferrari är en passion, tillverkade med passion, för människor med en bra pension...

Orginelt, alla sportbilar är exakt lika jävla plastiga. Men själv tycker jag inte de är plastiga. Detta är kommentarer från muskelbil fantaster.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rhodry:

Näe, Ferrari är en passion, tillverkade med passion, för människor med en bra pension...

Ferrari är ett märkte, tillverkad av maskiner. För människor som kompenserar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ferrari daytona-67 är den äda so är vetig av de bilarna....är jj annnars tyyp lego bilar resten av dom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nordarsle:

ferrari daytona-67 är den äda so är vetig av de bilarna....är jj annnars tyyp lego bilar resten av dom

Näe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rhodry:

Jag har det mesta. Badrock, keps, skrivbordsunderlägg, tavlor, deo, tvål och en massa annat.

Det är det där jag inte gillar med Ferrari, de har sålt ut sig så jäkla mycket till skitföretag. De horar och har förlorat mycket av sin genuina image.
Vill du ha ett bilmärke med genuinitet och passion så finns det inget som slår nederländska Spyker. Och det är inte vad jag tycker. Det är så!

Rhodry:

Näää... De är så plastiga...

Du vet väl om att Ferrari var ett riktigt skitmärke. Var bilar som gick fort och inget annat. Usel kvalitet.
Grannen till Ferrari, en herr Lamborghini (eller vad han nu hette) bestämde sig för att göra snabba och bra bilar. Han lyckades.

Rhodry:

er absoluta favoritmodell

250 Le Mans -65


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Han lyckades.

Inte.

Myksa:

nederländska Spyker.

har hört om det märket. Någon schysst modell?

Myksa:

var ett riktigt skitmärke

Det är möjligt att det var. Men det är det inte längre!

Myksa:

Det är det där jag inte gillar med Ferrari, de har sålt ut sig så jäkla mycket till skitföretag.

Jag fattar vad du menar. Och till på köpet ska de ha ut en jävla massa pengar för det också! Bara för att produkten är röd och har deras emblem på sig!
Det är också därför de inte är med på så många spel, t.ex NFS har Lamborghini, porsche och alla andra kända märkenförutom Ferrari, för att de kostar så mycket att ha med i spel! Tummen ned för det [n].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rhodry:

Inte.

Jo, Lamborghini är är minst lika snabba och har minst lika god kvalitet som Ferrari.

Rhodry:

har hört om det märket. Någon schysst modell?

http://www.spykercars.com
Kolla in bilderna med alla detaljerna som de gjort på bilarna. Otroligt tidshödande och fantastiskt hantverk. Oslagbart.

Rhodry:

Det är möjligt att det var. Men det är det inte längre!

Sant. Utan kvalitet får man inte sälja bilar nu för tiden.

Rhodry:

Det är också därför de inte är med på så många spel, t.ex NFS har Lamborghini, porsche och alla andra kända märkenförr hört en utom Ferrari, för att de kostar så mycket att ha med i spel!

Är det verkligen så. I de tidiga NfS-spelen så fanns Ferrari

Jag har hört en FXX i verkligheten, det var grymt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Jag har hört en FXX i verkligheten, det var grymt!

Coolt... Önskar att jag hade gjort det också... [sad] Men jag såg Michael Schumachers F1 bil från år 2005 på affären Jula igår!!! Det är sant! Helt jävla otroligt...

Myksa:

Kolla in bilderna med alla detaljerna som de gjort på bilarna.

Nu känner jag igen några modeller! Fina bilder, men linjerna är inte riktigt i min smak...

Myksa:

I de tidiga NfS-spelen så fanns Ferrari

Jo, men nu när den här stylingtrenden kom tillsammans med Underground.spelen, ville Ferrari inte smutsa ned sitt namn. Inte heller vill de bli förknippade med polisjakter eller sånt.


   
SvaraCitera

Rhodry:

Jag har det mesta.

Du har inte det viktigaste, EN FERRARI?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LupeFiasco:

Du har inte det viktigaste, EN FERRARI?

Nej, jag vet det är det som fattas [wink]


   
SvaraCitera