Aviseringar
Rensa alla

Fest..? njaa nee film?


Ämnesstartare

Hade en diskussion på msn nyss om en kompis som har kompisar som dessa. Så skulle vara kul och få veta vad ni tycker och skulle göra.

Har du kompisar som aldrig vill festa, som hellre vill sitta hemma och se en film ?[smile]

Känner du ett behov att komma ut, men kan inte för att du har såna kompisar som hellre är hemma?[smile]

Kan du som tjej/kille bara skriva till vem som helst och fråga om fest sen dra dit utan problem?

vad gör du då?[smile]


   
Citera

Känner aldrig något behov av att "festa" i den bemärkelsen. Så upplever inte samma problem, ser gärna fillm. Sen behöver det ju inte utesluta alkohol.


   
SvaraCitera

Tessis:

Har du kompisar som aldrig vill festa, som hellre vill sitta hemma och se en film ?[smile]

Ja.

Tessis:

Känner du ett behov att komma ut, men kan inte för att du har såna kompisar som hellre är hemma?[smile]

Nej, jag kan gå ut själv om jag vill. [zzz]

Tessis:

Kan du som tjej/kille bara skriva till vem som helst och fråga om fest sen dra dit utan problem?

Ah. Fast jag väljer nog att se på film. [wink]

Tessis:

vad gör du då?[smile]

Äter chips. [party]


   
SvaraCitera

Har du kompisar som aldrig vill festa, som hellre vill sitta hemma och se en film ?[smile]
Tror jag är den kompisen [cute]
Inte direkt att jag inte vill festa utan mer att jag knappt festat och inte riktigt vet vad jag ska göra på fester mer än snacka med folk.

Känner du ett behov att komma ut, men kan inte för att du har såna kompisar som hellre är hemma?[smile]
Ut och hitta på saker med dem, ja, ut och supa nej. Men att chilla hemma, lira tv-spel, glo film m.m är inte fy skam det heller

Kan du som tjej/kille bara skriva till vem som helst och fråga om fest sen dra dit utan problem?
Då jag nästan aldrig går på fester så gör jag nog inte detta [cute]

vad gör du då?[smile]
När jag festar eller när då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Äter chips

Haha, snabbt enkelt och lätt.
så du går ut själv ? dina kompisar då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

När jag festar eller när då?

haha okej, det låter bra 😉


   
SvaraCitera

Tessis:

dina kompisar då?

Vilka då? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Vilka då?

jaa kompisar ? inga? [surprised]


   
SvaraCitera

Tessis:

haha okej, det låter bra 😉

fick inte svar på min fråga där du ;P


   
SvaraCitera

Tessis:

inga? [surprised]

Nupp [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

fick inte svar på min fråga där du ;P

Men asså frågan är vad man gör om man har kompisar som är så hah 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Nupp

är du seriös ?


   
SvaraCitera

Tessis:

är du seriös ?

Alltid. [wink]


   
SvaraCitera

Assåå ba nä dom fattar inte varom missar liksom. Alkohål är sååååååååå kul och bara festa värsta grejen, tänk ba så sitter d0m där fööörti år gamla och ba "varrååå? 5 ungar värsta skiiten, ja skulle festat istället". Liksom vatrorum att dom vinner på å ba sitta hemma me en film liksom? D0m missar ba så jävla mycket fan dom fattar inte


   
SvaraCitera

Tessis:

Har du kompisar som aldrig vill festa, som hellre vill sitta hemma och se en film ?[smile]

Japp.

Tessis:

Känner du ett behov att komma ut, men kan inte för att du har såna kompisar som hellre är hemma?

Kände så under gymnasiet och delvis förra året, men inte längre.

Tessis:

Kan du som tjej/kille bara skriva till vem som helst och fråga om fest sen dra dit utan problem?

Inte nu. Bor helt fel. Skriver inte till vem som helst heller, vill ju ha så kul som möjligt.

Tessis:

vad gör du då?[smile]

Var?


   
SvaraCitera