Aviseringar
Rensa alla

Fest på fredag...


Ämnesstartare

På fredag ska jag träffa en kille som jag träffat en gång tidigare. Vi träffades genom gemensamma vänner på en fest som slutligen resulterade i att vi hade sex med varandra. (Både fulla som nyktra). Han kontaktade mig ganska fort att han ville träffa mig igen och lära känna mig mer. Men jag va osäker på vad jag ville eftersom jag va nybliven singel. Men kontaktade honom 2 veckor senare så nu har vi haft lite sms-kontakt. (Ofta han som skriver att han vill ses) Men min fråga är:

Vad ska jag prata med honom om där?
Känns som det kan bli lite stelt iochmed att vi träffats en gång, haft sex och sen inte setts på en månad!.. I början var han mer på det, men nu har hans sms blivit färre och färre och får ingen bra kontakt me honom på msn.

Jag vill liksom visa mig ganska neutral. Inte jätteintresserad men inte heller ointresserad. Hur ska jag då agera tycker ni?


   
Citera
smisk

blondieyou:

Vad ska jag prata med honom om där?

Skolan, musik, filmer, dumma gemensamma kompisar. Det finns mycket att babbla på om [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han vill bara ha sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iZeth:

Han vill bara ha sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

Jag vill liksom visa mig ganska neutral. Inte jätteintresserad men inte heller ointresserad. Hur ska jag då agera tycker ni?

Berätta om vad du gjort under dagen, inget bryter isen lika bra som meningslöst pladder. Vad du säger är helt oviktigt egentligen, du kan berätta om en tjej som hade fult hår i matkön eller vad fan som helst, bara du bryter den stela första minuten typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iZeth:

Han vill bara ha sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur vet ni att han bara vill ha sex?! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

Hur vet ni att han bara vill ha sex?! [mad]

Ganska uppenbart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pelle Pelikan:

Ganska uppenbart.

För att?..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men vad fan. Du har ju redan startat två trådar om det här och kommit fram till att han verkar dryg och att du inte är så intresserad ändå i båda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

För att?..

Eftersom han kontaktade dig ganska fort efter att ni hade haft sex. Han trodde förmodligen att han hittat en ev KK i dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Men vad fan. Du har ju redan startat två trådar om det här och kommit fram till att han verkar dryg och att du inte är så intresserad ändå i båda.

hehe fan :P.. men jag känner trots allt något för honom har jag upptäckt 🙁 vet inte vad jag ska ta mig till..

Pelle Pelikan:

Eftersom han kontaktade dig ganska fort efter att ni hade haft sex. Han trodde förmodligen att han hittat en ev KK i dig.

Kan inte det vara ett sätt att visa att man är intresserad av att lära känna personen då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

hehe fan :P.. men jag känner trots allt något för honom har jag upptäckt 🙁 vet inte vad jag ska ta mig till..

Jadu. Om jag var du så skulle jag ligga med någon annan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Om jag var du så skulle jag ligga med någon annan.

😉 ja det är ju ett alternativ.. kanske har rätt du!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

😉 ja det är ju ett alternativ.. kanske har rätt du!

Kanske. Beror väl på hur intresserad du faktiskt är och hur du känner inför saken. Jag har i vart fall inget intresse av att umgås med folk som gör att jag mår dåligt, och du verkar ju inte sådär överväldigande glad över hela situationen.

Edit: Ur mitt perspektiv, då. Det kanske inte stämmer.


   
SvaraCitera