Aviseringar
Rensa alla

festade med josef fritzl


Lounge
Ämnesstartare

i turkiet

hur många har gjort d liksom?

koolt me kändisar


   
Citera

Klår dig. Har festat med Ghadaffi.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Duke:

Ghadaffi

prove it[badgrin]


   
SvaraCitera
Tyrael

Lounge:

festade med josef fritzl

Lounge:

i turkiet

=

Lounge:

prove it[badgrin]


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Tyrael:

=

skulle kunna om d inte vore så att d känns elakt att lägga ut bilder på "josef"[crazy][crazy][crazy]

men var sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt lika


   
SvaraCitera

Jag har inte gjort det. Inte så ofta jag festar med män över 70! Inte så ofta som jag hade velat iaf. Men det är väl aldrig för sent att ändra på.


   
SvaraCitera

Lounge:

men var sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt lika

Vare denne man du festat mä Elle?

[wink]


   
SvaraCitera

Är inte den här "myten" rätt gammal? "Ah men han/hon hade tydligen festat med josef fritzl" blablabla... så uttjatat[rolleyes]

[love]


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

El Guaje:

Jag har inte gjort det. Inte så ofta jag festar med män över 70! Inte så ofta som jag hade velat iaf. Men det är väl aldrig för sent att ändra på.

d va göranajsa.. kom dit på lördag kväll och vi träffade på dem på gatan o d ba "nu kör vi" och bjöd laget runt [bigsmile]

Panda:

Vare denne man du festat mä Elle?

neee d där e ju inte josef

Storchen84:

"Ah men han/hon hade tydligen festat med josef fritzl" blablabla... så uttjatat[rolleyes]

va aldrig hört


   
SvaraCitera

Är det här verkligen du? Tycker "du" har spammat dåligt. Någon turk bytte säkert ut sig själv mot dig och snodde ditt pass... Hmm.


   
SvaraCitera

Lounge:

d va göranajsa.. kom dit på lördag kväll och vi träffade på dem på gatan o d ba "nu kör vi" och bjöd laget runt

Såna gentlemän görs inte längre! Nu för tiden beter vi oss bara som snorungar. Jävla kräk rent ut sagt.

Lät som du hade kul iaf, det ee bra!


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

hönzgoggel:

Är det här verkligen du? Tycker "du" har spammat dåligt. Någon turk bytte säkert ut sig själv mot dig och snodde ditt pass... Hmm.

haha[love] en turk som sitter och translatar på googletranslate då [wink] men har tappat d lite asså, min umkarriär


   
SvaraCitera

Lounge:

haha[love] en turk som sitter och translatar på googletranslate då [wink] men har tappat d lite asså, min umkarriär

Ah antar att du fick lite smak av livet där borta... UM är väl inte lika intressant efter en skön semester. [crazy]


   
SvaraCitera

Lounge:

va aldrig hört

Skojar du? Vet inte hur många på mitt jobb som dragit den där myten om att en kompis eller en kompis kompis festat med fritzl.

[love]


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Storchen84:

Skojar du? Vet inte hur många på mitt jobb som dragit den där myten om att en kompis eller en kompis kompis festat med fritzl.

vaa ok 😛


   
SvaraCitera