Aviseringar
Rensa alla

Festdilemma


HAHAHAHHAHAHAHHAHA ..får dubbelbyggarN ingen hjälp utav jäntorna? Oskyldig

Knegaren:
Alla har kul ikväll, alla ska fekka...

images?q=tbn:ANd9GcTlXtFrnknuuR-vKnGs7K8


   
SvaraCitera

Döttrarna?! Jag har inga döttrar och även om jag hade det så är jag faktiskt inget fan av incest! Var har du fått det ifrån??Förvånad

sicilianmind: HAHAHAHHAHAHAHHAHA ..får dubbelbyggarN ingen hjälp utav jäntorna?


   
SvaraCitera

Vaaaa, jänta är fan tjej!! Missförstånd till max från båda hållen, haha eh, ursäkta(?).
Edit:

image_9.jpg

Knegaren:
Döttrarna?! Jag har inga döttrar och även om jag hade det så är jag faktiskt inget fan av incest! Var har du fått det ifrån??Förvånad


   
SvaraCitera

Men då äre ju pedofilleri! Alla under typ 13 är ju flickorFörvånad
Asså...inte för att jag raggar på 13-åringar...men du fattar.....hoppas jag....Rullar ögonen

sicilianmind: Vaaaa, jänta är fan tjej!! Missförstånd till max från båda hållen, haha eh, ursäkta(?).


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

Knegaren:
Jodå!

Är det fest du menar?????????? Det är det mest silly jag hört.


   
SvaraCitera

Vet du hur stressad jag blev när du skrev att det betyder dotter? Du är skyldig mig en ursäkt haha, det var inte menat så Ledsen. Men nej, jag fattar inte, du får förklara. Mycket glad

Knegaren:
Men då äre ju pedofilleri! Alla under typ 13 är ju flickorFörvånad
Asså...inte för att jag raggar på 13-åringar...men du fattar.....hoppas jag....Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Jag trodde faktiskt det var det det betydde. En på kneget brukar säga jänta just när han pratar om sin eller nån annans dotter, så det var fela av mig. Förlåt, skär inte av mitt fingerRodnar
Haha jag raggar inte på 13-åringar, det var poängen!

sicilianmind: Vet du hur stressad jag blev när du skrev att det betyder dotter? Du är skyldig mig en ursäkt haha, det var inte menat så . Men nej, jag fattar inte, du får förklara.

Fest, fekke, festa, fekka. Termen används vid 0:41 i den här låten.

24/7: Är det fest du menar?????????? Det är det mest silly jag hört.


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

Knegaren: Fest, fekke, festa, fekka. Termen används vid 0:41 i den här låten.

Hahah det är bannemig ingen legit anledning att använda det ordet. Men det kanske är slang i Stockholm? 


   
SvaraCitera

Jaha okej då, eftersom du är så snäll får ditt finger vara oskadd Rullar ögonen

Knegaren:
Jag trodde faktiskt det var det det betydde. En på kneget brukar säga jänta just när han pratar om sin eller nån annans dotter, så det var fela av mig. Förlåt, skär inte av mitt fingerRodnar
Haha jag raggar inte på 13-åringar, det var poängen!


   
SvaraCitera

Japp! Bered dig på det värsta när du kommer hit!

24/7: Hahah det är bannemig ingen legit anledning att använda det ordet. Men det kanske är slang i Stockholm?

Tack 🙂 inga andra sicillianska metoder heller va?Rodnar

sicilianmind: Jaha okej då, eftersom du är så snäll får ditt finger vara oskadd


   
SvaraCitera

Jag lovar!

Knegaren: Tack 🙂 inga andra sicillianska metoder heller va?Rodnar


   
SvaraCitera

Så snällt 🙂 tror vi kan komma bra överens framöver!

sicilianmind: Jag lovar!


   
SvaraCitera

Haha, vad tror du att jag ska göra, caps locka dig till döds eller? För övrigt så tror jag det med. Mycket glad

Knegaren:
Så snällt 🙂 tror vi kan komma bra överens framöver!


   
SvaraCitera

Kan du det?Rodnar nejmen man har ju hört lite historier och sett en och annan gangsterfilm! sett hur han den där Al Pacino bär sig åt, det är inte vackertRodnar

sicilianmind: Haha, vad tror du att jag ska göra, caps locka dig till döds eller? För övrigt så tror jag det med.


   
SvaraCitera

Haha hade velat kunnat, du! Du menar Gudfadern nu va, eller Scarface? Kan faktiskt hålla med dig..mörkrädd snart Rodnar

Knegaren:
Kan du det?Rodnar nejmen man har ju hört lite historier och sett en och annan gangsterfilm! sett hur han den där Al Pacino bär sig åt, det är inte vackertRodnar


   
SvaraCitera