Aviseringar
Rensa alla

Festivalband


Ämnesstartare

Sparar ni era band?
Om ja, vilket är ditt äldsta band som du har på armen?

Har 7 just nu, klippte av några i somras men jag börjar bli rejält trött på dem nu.
De luktar inte så gott i blött tillstånd och är jobbiga ibland.
Men samtidigt har jag haft dem så länge så de känns personliga, tycker om dem.

sådär diskutera[cute][cute]


   
Citera
Ämnesetiketter

Postlapsaria:

Klipper av dom men sparar banden (Du röstade på detta alternativ)

Hänger på anslagstavlan. hatar att ha smycken och skit på mig, kan inte ens ha armbandsur, blir less irriterad, skaver och skakar runt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Hänger på anslagstavlan. hatar att ha smycken och skit på mig, kan inte ens ha armbandsur, blir less irriterad, skaver och skakar runt.

Jag gillar heller inte smycken men tycker det är fint. Dock kan jag ha festivalband utan att tycka det är speciellt jobbigt så det är lite därför jag har kvar dem. Fast så speciellt fint är det väl egentligen inte :/


   
SvaraCitera

Orka spara gamla äckliga tygband på armen som för att bevisa att man minsann varit på Hultsfred(!!!).

Så näe. Klipper/sliter av dem typ direkt när jag lämnar festivalen.


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

Nesh bor 8345734 djur i dom, luktar (Du röstade på detta alternativ)

Får panik av att ha grejer runt armarna som jag inte kan ta av. Usch. Inte så jätte snyggt heller.


   
SvaraCitera

Brukar spara ett tag, men tröttnar. Klippte av bandet från arvika i somras för några dagar sedan. orkar inte spara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Orka spara gamla äckliga tygband på armen som för att bevisa att man minsann varit på Hultsfred(!!!).

kan hålla med.


   
SvaraCitera

klippte av alla mina nu i Maj, däribland en hel del med presspass-band. De ligger och skräpar i ett hörn. Har kvar mitt emmaboda-band från 09 dock, vill gärna bli påmind om den tiden varje gång jag ser på min arm.

När man hade så många så kändes det lite fejk, som om det skulle spela någon roll hur många band man hade. Tyckte att det kändes som om man ville bevisa något.


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

Nesh bor 8345734 djur i dom, luktar (Du röstade på detta alternativ)

Palla... [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Har kvar mitt emmaboda-band från 09 dock, vill gärna bli påmind om den tiden varje gång jag ser på min arm.

+ att det var fett snyggt! fast jag var lite sur över att emmaboda var en av de två festivalerna jag INTE jobbade på i år eftersom deras funk-band var sjukt snygga. hällre fidel castro och che guevara är reinfeldt och bush ^^


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

Klipper av dom men sparar banden (Du röstade på detta alternativ)

Kan ändå inte ha dem på mig då jag tränar, sen är det rätt skabbigt efter ett tag. Men har 16st band nu, äldsta från 2005


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

Ja, det är minnen (Du röstade på detta alternativ)

Peta på, minnas. Tyg går ypperligt att tvätta, ej ohygieniskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Kan ändå inte ha dem på mig då jag tränar, sen är det rätt skabbigt efter ett tag. Men har 16st band nu, äldsta från 2005

Shit. Jag hade lite svårt när jag spelade volleyboll när man tog baggerslag så gjorde det jävligt ont när de träffade metallpluppen, men nu spelar jag inte volleyboll längre. (snyft) så det är löögnt

hur orkar ud ha 16? jag tyckte det var skitjobbigt att ha 11 ^^

Ögon i en plåthink:

Peta på, minnas. Tyg går ypperligt att tvätta, ej ohygieniskt.

Jag tycker de luktar lite skumt när de är blöta, har försökt tvätta med diskmedel en gång men det gick inge vidare, lättast att helt enkelt inte bry sig 🙂


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

hur orkar ud ha 16? jag tyckte det var skitjobbigt att ha 11 ^^

Jag har dem på en nål på väggen, inte särskilt jobbigt [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Jag har dem på en nål på väggen, inte särskilt jobbigt [rolleyes]

jaha mm glömde läsa vad du hade röstat


   
SvaraCitera