Aviseringar
Rensa alla

Festivalband


Postlapsaria:

jaha mm glömde läsa vad du hade röstat

Bra där raring, bra där [wink]


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

+ att det var fett snyggt!

Gissa vilket band jag har? [wink]

edit: fast che är inte med, däremot schymann, strindberg och palme!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Bra där raring, bra där [wink]

[rolleyes]

Mawns:

Gissa vilket band jag har? [wink]

edit: fast che är inte med, däremot schymann, strindberg och palme!

jag hatar dig! haha nä. men jag har guld och det har inte du 😀


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

jag hatar dig! haha nä. men jag har guld och det har inte du 😀

Jag kan vända utochin på mitt band och göra Gudrun Schyman helt grön i ansiktet, hur fett är inte det?


   
SvaraCitera
Vision

Postlapsaria:

Klipper av dom men sparar banden (Du röstade på detta alternativ)

Den enda festival jag varit på hade ett band som var fula [shake]
Jag kanske hade haft kvar den ett litet tag till om det inte varit så fult, vem vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Jag kan vända utochin på mitt band och göra Gudrun Schyman helt grön i ansiktet, hur fett är inte det?

[sad] känner mig ägd

Vision:

Den enda festival jag varit på hade ett band som var fula [shake]
Jag kanske hade haft kvar den ett litet tag till om det inte varit så fult, vem vet.

vilken var det?


   
SvaraCitera
Vision

Postlapsaria:

vilken var det?

Popaganda 09 Tvådagarsbandet [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vision:

Popaganda 09 Tvådagarsbandet [crazy]

okej var inte där.

gillade arvikas, emmabodas och öland roots band i år 🙂 arvika hade smalare, dock en fet jävla metallgrej som inte passade alls.


   
SvaraCitera
Vision

Postlapsaria:

okej var inte där.

gillade arvikas, emmabodas och öland roots band i år 🙂 arvika hade smalare, dock en fet jävla metallgrej som inte passade alls.

Popagandas var för det första gul och till råga på det var det en stor, fet & rund platsgrej för att hålla ihop bandet. [mad]


   
SvaraCitera

hur lyckas ni få era armband att lukta? mina (2st) luktar himmelskt gott, men det kanske är för att jag är himmelsk. brukar dock klippa av dem några månader efter själva festivalen.

å andra sidan är det verkligen en konversationsstartare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vision:

Popagandas var för det första gul och till råga på det var det en stor, fet & rund platsgrej för att hålla ihop bandet. [mad]

gul=INTE ful juuu
MEN sånna plastgrejer suger. Jag jobbade på WOW i år och hade plast funk-band men det var ju sånna plastgrejer på de vanliga banden också, så fult och verkar skitobekvämt

kudde:

hur lyckas ni få era armband att lukta? mina (2st) luktar himmelskt gott, men det kanske är för att jag är himmelsk. brukar dock klippa av dem några månader efter själva festivalen.

Om man har haft dem i 2-3 år samt har många = de ligger på varandra i en klump, så kan de börja lukta lite. men mina luktar bara lite när de är blöta


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

Klipper av dom men sparar banden (Du röstade på detta alternativ)

jag hade roskilde nollsex, nollåtta, nollnio, way out west nollnio när jag klippte av senast.

har klippt av i två omgångar. och så har jag haft band tills de trillat av, ett par gånger. nu har jag inga festivalband, och kommer nog inte fortsätta spara dem i framtiden heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

har klippt av i två omgångar. och så har jag haft band tills de trillat av, ett par gånger. nu har jag inga festivalband, och kommer nog inte fortsätta spara dem i framtiden heller.

oj det tar ändå ganska lång tid innan de går sönder helt och trillar av. Jag har bara två år gammalt som äldst men de ser lika friska och smärta ut som när jag fick dem. elelr nä, inte det ena.


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

oj det tar ändå ganska lång tid innan de går sönder helt och trillar av. Jag har bara två år gammalt som äldst men de ser lika friska och smärta ut som när jag fick dem. elelr nä, inte det ena.

tror jag hade hultsfred nollfyra till förra sommaren


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

Om man har haft dem i 2-3 år samt har många = de ligger på varandra i en klump, så kan de börja lukta lite. men mina luktar bara lite när de är blöta

iofs, då blir de isolerade! [party]


   
SvaraCitera