Forumet - Festivaler 2010

Festivaler 2010

497 0 59
Kan man ju inte veta än, men drömmer om Rock am Ring [love] De brukar ha nice line ups, och det är 25års jubileum i år o allt, så det borde bli brak :D Men det är mitt i kompisens (och, så klart, den ENDA personen jag känner som skulle gilla RaR, musikmässigt) tentaperiod, och de har ingen möjlighet till omtenta (annars hade man fan skippat, jue!), så det blir inte av i år =(

Spana också in:

roskilde blir det, ingen tvekan.

lär antagligen bli siesta också. bra warm-up på sommaren och festivalandet, billigt också.
kanske hultsfred, om lineupen duger. lär antagligen få biljett dit pga ambassadörsjobb ändå så, rätt naiz dåju.

hoppas kunna ta en till utöver det, way out west eller katapult typ.
jag ska till sonisphere helt klart! och kanske rockweekend fast hörde att dem gick i konkurs så vi får väl se. Sen kanske peace & love.. dem har as bra kontakter.. i somras försökte dem få dit guns n' roses men dem skulle typ ha 10 miljoner för det.. och nu håller dem på och vill få dit ac/dc skulle inte det va najjs va?! :D

btw hörde att bandet som kanske kommer att vara headliner till sonisphere kanske blir iron maiden ;P