Aviseringar
Rensa alla

Festivaler 2010


Ämnesstartare

Så vilka festivaler ska ni besöka 2010:D


   
Citera

bestämmer det när jag vet vilka artister som kommer


   
SvaraCitera

Duh, Det bestämmer man efter lineupsen börjar släppas. Men jag är redigt sugen på grasspop


   
SvaraCitera

Kan man ju inte veta än, men drömmer om Rock am Ring [love] De brukar ha nice line ups, och det är 25års jubileum i år o allt, så det borde bli brak 😀 Men det är mitt i kompisens (och, så klart, den ENDA personen jag känner som skulle gilla RaR, musikmässigt) tentaperiod, och de har ingen möjlighet till omtenta (annars hade man fan skippat, jue!), så det blir inte av i år =(


   
SvaraCitera

Kanske emmaboda, roskilde om man skulle orka spara.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Kanske emmaboda, roskilde om man skulle orka spara.


   
SvaraCitera

Rockstad Falun (:D) och förmodligen p&l [smile]


   
SvaraCitera

Blir nog Trästocks. Gratis, relativt nära och brukar ha helt okej lineup.


   
SvaraCitera

Vill besöka någon och bo i ett lerigt tält och dricka pissljummen öl. Måste bara skaffa en bra festivalpolare först.[tard]


   
SvaraCitera

Peace and Love kommer jag gå på, hoppas att Håkan och Pete kommer 2010 också. Dock vore det bästa om Henrik Berggren spelade där... skulle kunna dö lycklig då.

Ska försöka också att ta mig till Emmaboda och Way out West. Vill också till Roskilde och Hultsfred.


   
SvaraCitera

roskilde blir det, ingen tvekan.

lär antagligen bli siesta också. bra warm-up på sommaren och festivalandet, billigt också.
kanske hultsfred, om lineupen duger. lär antagligen få biljett dit pga ambassadörsjobb ändå så, rätt naiz dåju.

hoppas kunna ta en till utöver det, way out west eller katapult typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rock Werchter om det är bra line-up, annars har jag funderar på Hultan.. Har alltid velat gå på arvika men det har aldrig blivit av, kanske i år.


   
SvaraCitera

Det enda jag är säker på är att det ska till _riktigt jävla bra_ band och/eller riktigt mycket kompisar som ska dit om jag ska söka mig till Peace and Love igen.


   
SvaraCitera

jag ska till sonisphere helt klart! och kanske rockweekend fast hörde att dem gick i konkurs så vi får väl se. Sen kanske peace & love.. dem har as bra kontakter.. i somras försökte dem få dit guns n' roses men dem skulle typ ha 10 miljoner för det.. och nu håller dem på och vill få dit ac/dc skulle inte det va najjs va?! 😀

btw hörde att bandet som kanske kommer att vara headliner till sonisphere kanske blir iron maiden ;P


   
SvaraCitera

Moderkakan:

bestämmer det när jag vet vilka artister som kommer

Jag kunde inte sagt det bättre själv.


   
SvaraCitera