Aviseringar
Rensa alla

Festivalflaggor?


Ämnesstartare

iddqd:

Känns inte så jättestabilt.

Tja, har man tillgång/vågar ta med ett dyrt ett är det nog inga probs. Men det vill man nog iofs inte..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Tja, har man tillgång/vågar ta med ett dyrt ett är det nog inga probs. Men det vill man nog iofs inte..

Nä, men nu hittade vi en på 6,5 meter hög, ihopfällbar flaggstång för 299 på Jula. Nu gäller det bara att hitta något sätt att få ner skiten till Tyskland, verkar som att delarna ändå blir för långa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Nä, men nu hittade vi en på 6,5 meter hög, ihopfällbar flaggstång för 299 på Jula. Nu gäller det bara att hitta något sätt att få ner skiten till Tyskland, verkar som att delarna ändå blir för långa.

Kör ni själva?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Känns inte så jättestabilt.

Funkar för mig iaf. Tältpinnar i stål med 3cm diameter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Känns inte så jättestabilt.

Funkar för mig iaf. Tältpinnar i stål med 3cm diameter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Kör ni själva?

Jag kommer nog flyga dit, men jag ska se om det är någon som ska åka bil. I så fall går det nog.

DeathOrGlory:

Funkar för mig iaf. Tältpinnar i stål med 3cm diameter.

Åfan. Var får man tag på såna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Jag kommer nog flyga dit, men jag ska se om det är någon som ska åka bil. I så fall går det nog.

ah, nice. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Åfan. Var får man tag på såna?

Jag har det till mitt partytält och det har jag ingen aning om vart det är köpt men större tält har större pinnar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Jag har det till mitt partytält och det har jag ingen aning om vart det är köpt men större tält har större pinnar.

Okej. Får kolla om jag kan hitta något bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera