Aviseringar
Rensa alla

Festivalstrul


Ämnesstartare

Ni vet.. det är festival, man är lite småfull, hittar en kille, närmar sig och börjar strula. Just den här killen kan jag bara inte släppa. Tänker på det hela tiden och det typ pirrar i hela kroppen när jag tänker på det. Och jag förstår heller inte varför jag bara gick därifrån utan hans nummer. (Min kompis drog iväg pga hans klängiga kompis så jag drog också iväg efter ett tag, men glömde såklart ta numret?!).

Jag vet vart han bor, vad han heter och hans ålder så jag sökte lite spontant för att få fram hans fullständiga namn. Tro det eller ej.... men jag hittade honom! Hittade även hans facebook. Nu känns det lite sådär... stalkeraktigt? När det knappt har gått en vecka liksom. Borde jag låta bli? Jag menar... han bor mer än 50 mil härifrån så chanserna att vi kan träffas är ganska minimala. Men ändå... jag vill!! Vad borde jag göra?


   
Citera

Adda va haru å förlora lixom


   
SvaraCitera

McLuver:

Adda va haru å förlora

[y]


   
SvaraCitera

headswithroll:

Jag vet vart han bor, vad han heter och hans ålder så jag sökte lite spontant för att få fram hans fullständiga namn. Tro det eller ej.... men jag hittade honom! Hittade även hans facebook. Nu känns det lite sådär... stalkeraktigt?

Shit va läskig du är. Du är säkert en såndär som står hemma och hotar med kniven om han kommer hem lite sent också[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Adda va haru å förlora lixom

Vet inte. eftersom att jag bara stack iväg... sa typ... "kommer snart", men sen kom jag aldrig tillbaka. då kanske han tror att jag var ointresserad och tyckte det bara var wierd. sen om jag letar reda på hans namn och allt. kanske bara låter konstigt från min sida 😀 haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Shit va läskig du är. Du är säkert en såndär som står hemma och hotar med kniven om han kommer hem lite sent också

aaa [cute] tänk för att jag är precis en sådan [tard]


   
SvaraCitera

headswithroll:

aaa [cute] tänk för att jag är precis en sådan [tard]

okej, lycka till med killen då[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

okej, lycka till med killen då

tack gullet! [blush][love]


   
SvaraCitera

headswithroll:

tack gullet! [blush][love]

lite läskigt du var nu med gullet och hjärtat, inte jag som är killen väl?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

lite läskigt du var nu med gullet och hjärtat, inte jag som är killen väl?

det vet man aldrig 😛


   
SvaraCitera

adda han på facebook då...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

adda han på facebook då...

för det är ju bara "slumpmässigt" att jag råkar hitta honom 😉 ska jag vänta ett tag isf?


   
SvaraCitera

headswithroll:

det vet man aldrig 😛

shit va du är läskig, hoppas jag inte är han[sad]


   
SvaraCitera

headswithroll:

för det är ju bara "slumpmässigt" att jag råkar hitta honom 😉 ska jag vänta ett tag isf?

nej jag skulle bara kört påt, då visar du ju att du vill ha kontakt med han. hade jag vart du så hade addat, du letade ju upp han på facebook av en anledning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

shit va du är läskig, hoppas jag inte är han

har du varit festival den senaste tiden är chanser typ 1 på 1092209372 🙂


   
SvaraCitera