Aviseringar
Rensa alla

Festliga nätverksnamn


Ämnesstartare

Vilka festliga nätverksnamn brukar ni stöta på när ni letar trådlöst nätverk? Sitter hemma hos mina föräldrar och hittade följande:

Image

Gillar "Singel 5tr upp".


   
Citera

T-Boner och mosa bananen är de roligaste jag får in


   
SvaraCitera

Vad bra att "Singel 5tr upp" förklarar sitt civilstånd genom sitt SSID. Då vet man ifall man vill göra en snabbvisit 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pumanJessica:

Vad bra att "Singel 5tr upp" förklarar sitt civilstånd genom sitt SSID. Då vet man ifall man vill göra en snabbvisit 😉

Precis! Det är säkert minst lika framgångsrikt som att fråga om någon vill ligga med en i sexforumen här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt heter "Get Off My Lawn!", är nöjd med det namnet. Brukar inte kolla efter andra.


   
SvaraCitera

Stötte på ett par som hette "Fritzbox" (läs Fritzl box) i Holland eller Tyskland, minns inte riktigt, på roadtripen i somras [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon annan som bor här brukade ha "Sluta sno mitt internet!", men antingen har de flyttat eller insett att det bara resulterar i att folk vill stjäla deras internet ännu mer.


   
SvaraCitera
Åtta

Folk är inte så skojiga här. Nästan samtliga är standardnamnet för deras router. Mitt heter Internets.


   
SvaraCitera

får alltid bara upp jättetråkiga, det roligaste jag får upp just nu är 'Janne'.

Typ alla heter bara namnet för deras router.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FHSK
guest-elever
guest-vh
nwlan

tråkiga namn 🙂


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Folk är inte så skojiga här. Nästan samtliga är standardnamnet för deras router. Mitt heter Internets.

Mitt hemma har standardnamn. Det brukade heta longcat, men gjorde någon återställning eller något och har inte orkat byta än. Kanske ska ta inspiration av singel 5tr upp och byta till någon slags kontaktannons. "Par söker hundvakt, 2c", kanske.


   
SvaraCitera

å hos mitt ex fanns jättemånga roliga med massa sexanspeningar och grejer men jag kommer inte ihåg vad dom med sexanspelningar hette men en av dom andra lite suspekta var biologbrudarna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BlackMetalBros har jag haft grannar som använt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

|

Finns det ett hemligpedofilnatverk1 också?


   
SvaraCitera