Aviseringar
Rensa alla

Feta, stampandes white trash elefanter


Ämnesstartare

Sist jag kollade så håller man sig till Fre-Lör och Ons när det gäller att festa hårt men grannen är ett jävla as och har spelat I wanna be a millionaire soooo fucking bad på repeat och går som ett jävla fetto och sjunger med till den där keffa låten så jag snart avlider och så självklart halsfluss på det kan det bli värre? Vill sova.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Kan tillägga att jag nästan höll på att ringa polisen för jag trodde det var någon som blev mördad. Det lät ungefär som en gris som blev slaktad men blev sedan övertygad av en vän att det var en efterbliven hora som knullade högt. Vart fan är världen på väg undrar jag.

Lite hänsyn får man väl ha? Svårt att säga till när jag inte vet vilken lägenhet asen håller till i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

usch vilka idiot grannar [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm, har ingenting emot att folk festar eller spelar musik men lite måtta får det väl fan vara... Måste man sjunga med till låten!?!??! Ni vet typisk manssjungande. Leffe 40 barre har fått i sig 109 för många bira och sjunger för fulla muggar

aaaaaaaj wooooooonaaaaaaaa biiiiiiiiiiii ööööööööööö milioOoNeEReeeeee SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fukkkkkkkkkkkin BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄD

Ungefär så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

din granne borde lära sej lite om att respektera andra[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu blev det knäpptyst. De kanske är umare och såg den här tråden? God natt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man ska bo i skogen. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha du är en 60årig kvinna i liten flickas kropp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Nu blev det knäpptyst. De kanske är umare och såg den här tråden? God natt.

Det var jag, sorry[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

aaaaaaaj wooooooonaaaaaaaa biiiiiiiiiiii ööööööööööö milioOoNeEReeeeee SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fukkkkkkkkkkkin BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄD

Ungefär så.

[love]


   
SvaraCitera