Aviseringar
Rensa alla

Fetisch? Tjejer med slöja..


Ämnesstartare

Snälla, inga svar om hur mycket ni hatar muslimer och mellanöstern!

Först ska jag berätta att jag är en tjej som är lagd åt det andra hållet. Jag bor i en förort, med mycket invandrare från Turkiet, Iran, Afghanistan osv. Jag har alltid haft en förkärlek till muslimer och asiater, mellanöstern mest. [blush]

När jag var liten var det mycket muslimer jag var med, många hade slöja och liksom muslimska kvinnor med slöja symboliserar något positivt för mig.. Jag måste erkänna att det är något sexuellt laddat med kvinnor med slöja, jag gillar tjejer som visar håret också, men mest gillar jag tjejer som döljer allting. Jag blir kåt av att se tjejer med slöja, otroligt, filmer när dom dansar magdans, har dom här iranska heltäckande kläderna och skakar röven.. Åh, det är nog ett av det sexigaste som finns! Det känns så fel, men liksom, det där som känns fel liksom blir helt rätt.

Min dröm är att en tjej i slöja, eller niqab liksom "gnider" sig mot mig MED kläderna och slöjan på. Det är så osexigt när dom tar av sig allt!

Var kan jag hitta en muslimsk tjej, med slöjan som är bi/lebb?

Är jag helt ensam om denna fetisch?

Just det, posta gärna filmer med tjejer med slöja som dansar magdans eller skakar röven, bäst om dom döljer allt förutom ansiktet.

.... [blush]


   
Citera

ok[shake]


   
SvaraCitera

Kan inte ta detta seriöst, lololol.


   
SvaraCitera

Roll on:

SMÅLE

Blir asroligt om man tänker att det låter som påle fast småle.


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

Blir asroligt om man tänker att det låter som påle fast småle.

XD


   
SvaraCitera

Hatar muslimer och mellanöstern [mad]

Och om vi ska vara lite allvarliga så tror jag att du kan få lite svårt att hitta niqab-beklädda, muslimska kvinnor som är inne på samma spår som du. Knappast en omöjlighet, men svårt. Och jag är rätt säker på att du inte är ensam om fetishen i fråga.


   
SvaraCitera

burka-Monroe http://i241.photobucket.com/​albums/ff107/konmark/photos2/burka2jpg.jp g" alt="Image">


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

burka-Monroe

Ooh, sexig bild!
Synd att hon visar för mycket ben bara!


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Ooh, sexig bild!
Synd att hon visar för mycket ben bara!

http://www.voelklinger-huett​e.org/fileadmin/pressebilder/Verschiedenes/1954_Marilyn_Monroe_Presse_Kopie.jp g" alt="Image">​

http://i241.photobucket.com/​​albums/ff107/konmark/photos2/burka2jpg.jp g" alt="Image">
är ju detta som är det roliga "skämtet", att hon står som sexsymbolen Monroe ju[no-no]


   
SvaraCitera

isola:

är ju detta som är det roliga "skämtet", att hon står som sexsymbolen Monroe ju[no-no]

Tror hon fatta.


   
SvaraCitera
Gifted

FrökenRakel:

Var kan jag hitta en muslimsk tjej, med slöjan som är bi/lebb?

Är det inte lättare att hitta en homosexuell tjej som gärna klär upp sig i slöja, än vice versa (dvs. muslim som är homo?)


   
SvaraCitera

emery:

Tror hon fatta.

tror jag inte[cry]


   
SvaraCitera

Skulle vilja länka dendär sidan nu [sad]


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Min dröm är att en tjej i slöja, eller niqab liksom "gnider" sig mot mig MED kläderna och slöjan på. Det är så osexigt när dom tar av sig allt!

Var kan jag hitta en muslimsk tjej, med slöjan som är bi/lebb?

det är nog svårt att hitta en muslimsk tjej som är öppet bi/lebb eller som skulle våga göra det, speciellt en som går med slöja då dom troligen lever mer strikt, är väldigt religiösa/religiöst uppfostrade osv.
men som nån sa, är nog enklare att hitta en tjej som inte är muslim som kan klä ut sej i slöja osv.

tänder min visningsbild dej lite eller visar hon för mkt? 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kimberlyjoness:

det är nog svårt att hitta en muslimsk tjej som är öppet bi/lebb eller som skulle våga göra det, speciellt en som går med slöja då dom troligen lever mer strikt, är väldigt religiösa/religiöst uppfostrade osv.

Islam säger att man ska ta respekt till allt som lever, hjälpa varandra, om du tänker på fundamentalister i mellanöstern så kan jag hålla med. men om du pratar med en ÄKTA muslim så kommer han eller hon säga att allt som lever har rätt att leva!

kimberlyjoness:

men som nån sa, är nog enklare att hitta en tjej som inte är muslim som kan klä ut sej i slöja osv.

Men liksom, känslan blir mer real om det är en tjej som ser arabisk ut.. Och är muslim på riktigt!

kimberlyjoness:

tänder min visningsbild dej lite eller visar hon för mkt? 😉

Hon visar för mycket.. [blush]


   
SvaraCitera