Aviseringar
Rensa alla

Fetish!


ceka92:

trots meningsskillnader, kan jag tillägga att om det är en kink, så har jag den definitivt. rödhåriga tjejer är som nymfer för mig.

Har vi meningsskiljaktigheter? Vet knappt vem du är. Galen Men ja det är snyggt som fan


   
SvaraCitera

Rödingajäveln:

Har vi meningsskiljaktigheter? Vet knappt vem du är. Galen Men ja det är snyggt som fan

jag hatar kommunism, som du märker.


   
SvaraCitera

ceka92:

jag hatar kommunism, som du märker.

Ah ok. Du fildelar alltså inte, utnyttjar aldrig allemansrätten, är mot gratis kranvatten, bibliotek, allmänna vägar, m.m? Kommunism är när saker går från att vara privata varor man måste betala för till att vara fria och tillgängliga för alla. Allt du använder som är tillgängligt för alla och som du inte behöver betala för är kommunism. Full kommunism är när all varuproduktion är ersatt av allmänningar. Hur man kan vara för att saker människor behöver för att leva fullvärdiga liv såsom mat, bostad, kläder, kultur, osv. ska kosta pengar kan jag inte förstå, oavsett vad man tycker om stalinistiska diktaturer som t.ex. Sovjet var (jag avskyr den typen av samhällen precis lika mycket som du).


   
SvaraCitera

vart är din egna klass? ? 

Kusten:
Den klassiska 50 och 60-tals looken.  Jayne mansfield, dita von teese, marilyn monroe och Joan Holloway. Det var klass på damerna förr i tiden. Så gick det till när farfar var ung.


   
SvaraCitera

Kusten:
Den klassiska 50 och 60-tals looken.  Jayne mansfield, dita von teese, marilyn monroe och Joan Holloway. Det var klass på damerna förr i tiden. Så gick det till när farfar var ung.

Du säger att det var klass på damerna, men hur är det med din egen klass då?


   
SvaraCitera

Rumpor o fötter! Hjärta


   
SvaraCitera

jag har en blöjfetish


   
SvaraCitera

1239704331_gina-carano.gif


   
SvaraCitera
Smilen

Jag är mycket för rumpor och magar. Tycker om när tjejer dominerar.


   
SvaraCitera

Gingers dayyyyymmmn


   
SvaraCitera

HjärtaFötterHjärta

Men rumpor och ben är också najs. Dominanta tjejer med. Och kombon är awesome Mycket glad

Men fötter är för mig den dominanta tändningen och helt klart en attraktiv kroppsdel.


   
SvaraCitera

gillar när tjejer har blått, lila, brunt eller rött hår


   
SvaraCitera

Juste långisar oxå
gingers och långa killar


   
SvaraCitera
Gems
 Gems

Tror inte jag har någon fetish, har iallafall inte hittat den än isåfall.


   
SvaraCitera

Armagedon: FötterMen rumpor och ben är också najs. Dominanta tjejer med. Och kombon är awesome

pretty much says it..
har dock märkt att jag kan uppskatta varje kroppsdel av en kvinna mycket, och att det där med fötter inte är så jätteintressant utan det är bara något betingat med den dominanta delen Rodnar


   
SvaraCitera