Aviseringar
Rensa alla

Fetish i Strumpbyxor


Ämnesstartare

Jag har en fetish för tjejfötter, nylonstrumpor/strumpbyxor/knästrumpor.!!

Igår Så var jag med en tjej kompis som var klädd i jeans strumpbyxor o ballerinaskor där man kunde se den nylonklädda foten.

Gcik o träffa henne det första jag såg vara nere mot hennes fötter hon prata jag kollade bara ner spelade lite dum[crazy] för att kolla på henes fötter men vi gick lite runt.. Efter det så stack vi hem till mig, hon tog av sig skorna mm den under bara synen jag fick sen bara dom nylon kläda fötterna...hon satt på soffan o jag fck massera hennes fötter o så började växa där nere[blush] så vi kollad på tv o jag kollade hennes fötter hela tiden


   
Citera
Ämnesetiketter

Jaha.


   
SvaraCitera

Synd för dig då eftersom det bara finns typ fyra par strumpbyxor i hela världen.
(Källa: Coupling.)


   
SvaraCitera

hur fan kan man tycka fötter är sexigt? [confused] Rätt sjukt faktisk, fötter är som vilken annan kroppsdel som helst, händer, armar, näsa. Finns det folk som tänder på det också? ;o


   
SvaraCitera

Myksa:

Synd för dig då eftersom det bara finns typ fyra par strumpbyxor i hela världen.
(Källa: Coupling.)

Ne, var det inte stockings de pratade om? Att kvinnor bara hade det i början av förhållandet och sedan passade dem vidare, och började med strumpbyxor igen...


   
SvaraCitera

Yogi:

vilken annan kroppsdel som helst, händer, armar, näsa.

Tuttar, mage, röv, kuk, fitta, nacke, knäveck, läppar. Man kan tända på det mesta, men det vet du nog själv. Dumt att få folk som råkar tända på något avvikande från normen att känna sig på något vis sämre, för det är de faktiskt inte.


   
SvaraCitera

standby:

Tuttar, mage, röv, kuk, fitta, nacke, knäveck, läppar. Man kan tända på det mesta, men det vet du nog själv. Dumt att få folk som råkar tända på något avvikande från normen att känna sig på något vis sämre, för det är de faktiskt inte.

okej flåt [sad]


   
SvaraCitera

Ja det är samma här alltså, slicka fötter är döds skönt [bigsmile]


   
SvaraCitera

standby:

Ne, var det inte stockings de pratade om? Att kvinnor bara hade det i början av förhållandet och sedan passade dem vidare, och började med strumpbyxor igen...

Ah, indeed! [y]
Var för länge sedan jag såg Coupling. Dags för en ny runda tror jag. [smile]


   
SvaraCitera

[smile]Man har ju alltid komplex över bröst, magr, rumpa.. Men har absolut inga problem med fötterna, på det sättet är det ju asskönt.


   
SvaraCitera

alla har sitt det är ju uppenbart


   
SvaraCitera

Jag älskar bajs!


   
SvaraCitera

Fötter är ganska äckliga och fula, men strumpbyxor är mysigt.


   
SvaraCitera

Då får man passa sig då.


   
SvaraCitera
elinc

Yogi:

fötter är som vilken annan kroppsdel som helst

Nä, det är den fulaste och äckligaste kroppsdelen enligt mig.


   
SvaraCitera