Aviseringar
Rensa alla

Fett ful


Ämnesstartare

Tja..
Ja blir så jävla irriterad när ja tittar mig i spegeln, jag känner mig as ful. Finnar i ansiktet, dom håller på att gå bort men fortfarande är de skit störande med dom som finns, jag är smal. Har ingen kroppshållning.
Har inte råd med gymkort så ja har sagt upp mitt, men gymmar så mycket som jag kan, äter typ konstant. Men ja väger fortfarande bara 64kg de e stopp där går aldrig upp i vikt.. Ja e fett smal känner mig benig. Får typ inga tjejer de är fett frustrerande. Får flipp på de att man ser så jävla ful ut.. Försöker ha bra självförtroende men de går fan inte. Får inte brudar, får inte knulla.. Ja har så mkt ilska inom mig för att jag inte trivs med mitt utséende.. Va fan ska man göra?

Ja är inte emo, bara jävligt less på att man e så fail


   
Citera

Be awesome instead


   
SvaraCitera

Varför är knulla så viktigt?

Tvätta ansiktet, finns saker mot finnar. Börja simma, för hållningens skull.


   
SvaraCitera

robin15:

jag känner mig as ful

jag med ibladn

robin15:

Finnar i ansikte

robin15:

jag är smal. Har ingen kroppshållning

robin15:

äter typ konstant

/sign

robin15:

får inte knulla

det får jag [cute]

våga ta kontakt!!


   
SvaraCitera

Börja ta hand om ditt utseende. Visa intresse och engagemang.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Be awesome instead

[y]

Macktorsken:

Tvätta ansiktet, finns saker mot finnar. Börja simma, för hållningens skull.

[y]


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Varför är knulla så viktigt?

För att det är tråkigt att runka? Hjälper också självkänslan ganska mycket att nån tycker att man är snygg och mysig och vill ha en, gärna hårt och länge.. [cute]

robin15:

Får typ inga tjejer de är fett frustrerande.

Det är bara Danny och Darin som "får" tjejer, alla andra killar får arbeta för det. Om du tänker efter så är inte alla killar som har flickvän fett snygga, de flesta killar är faktiskt INTE fett snygga, utan bara vanliga killar, men som har insett att dem duger som de är.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Börja simma

och jobba upp självkänslan + inse att brudar inte bara är till för att knullas så ska du se att det kommer gå bra!


   
SvaraCitera

sister:

inse att brudar inte bara är till för att knullas så ska du se att det kommer gå bra!

[confused]


   
SvaraCitera

Pheadrus:

För att det är tråkigt att runka? Hjälper också självkänslan ganska mycket att nån tycker att man är snygg och mysig och vill ha en, gärna hårt och länge

Han borde fixa självkänslan på ett annat sätt. Inte bra att knulla för att få bra självkänsla.


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

[confused]

Men ja. Det är fel inställning. Vi är inga knullobjekt.


   
SvaraCitera

sister:

Men ja. Det är fel inställning. Vi är inga knullobjekt.

[shake][shake][shake]


   
SvaraCitera

sister:

Men ja. Det är fel inställning. Vi är inga knullobjekt.

Shiiiit, då har jag nog tänkt helt fel i hela mitt liv


   
SvaraCitera

robin15:

Försöker ha bra självförtroende men de går fan inte. Får inte brudar, får inte knulla.

Sja.. om du äger nån sorts form av musikaliskt kunnande så låter din situation som "öppet mål" för att starta ett band[smile]


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Han borde fixa självkänslan på ett annat sätt. Inte bra att knulla för att få bra självkänsla.

Det beror väl på omständigheterna, om han träffar någon som gillar honom och vill ligga och han mår bra av det ser jag inget problem alls.


   
SvaraCitera