Aviseringar
Rensa alla

Fettfläckar


Ämnesstartare

Fingerprints: Hej Kebu! Hur mår du?? Och ja, du har så rätt!

Hej Fingerprints! Jadå, när det är sånt här väder att njuta i så kan man inte klaga! Men jag måste be dig att inte gå off-topic i trådarna. 😉 Har du prövat galltvål förresten?


   
SvaraCitera

har aldrig haft några problem med att få bort från kläder tror jag?
vad använder du för tvättmedel osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12: Men jag måste be dig att inte gå off-topic i trådarna. 😉

giphy.gif


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Hej Fingerprints! Jadå, när det är sånt här väder att njuta i så kan man inte klaga! Men jag måste be dig att inte gå off-topic i trådarna. 😉 Har du prövat galltvål förresten?

Så sitter du här istället för att vara ute och njuta! Har ej provat galltvål..

kebu12: Men jag måste be dig att inte gå off-topic i trådarna. 😉

giphy.gif

Blivande_japan:
har aldrig haft några problem med att få bort från kläder tror jag?
vad använder du för tvättmedel osv

Vad konstigt... Använder någon billig skit antagligen 🙂


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Så sitter du här istället för att vara ute och njuta! Har ej provat galltvål..

giphy.gif

Vad konstigt... Använder någon billig skit antagligen 🙂

"antagligen"? vet du inte vad du använder för tvättmedel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

"antagligen"? vet du inte vad du använder för tvättmedel?

Nope, minns inte namnet på det och slängde det igår. + använder olika varje gång. Men tror att det var coops, pulver och parfymfritt då jag inte tål sån skit.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Nope, minns inte namnet på det och slängde det igår. + använder olika varje gång. Men tror att det var coops, pulver och parfymfritt då jag inte tål sån skit.

brukar använda vias flytande tvättmedel (finns parfymfritt)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

brukar använda vias flytande tvättmedel (finns parfymfritt)

Får kolla upp till nästa gång! Ska dock flytta hem på lördag så då blir det att köra på whatever föräldrarna kör på.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Får kolla upp till nästa gång! Ska dock flytta hem på lördag så då blir det att köra på whatever föräldrarna kör på.

ah
vet inte hur många år jag använt det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Så sitter du här istället för att vara ute och njuta! Har ej provat galltvål..

Mitt undermedvetna sa till mig att logga in på um för att hjälpa en person i nöd. Så jag offrar helt enkelt en del av min tid åt att hjälpa dig. Det är alltså bäst för dig att du är den personen så jag inte slösat min mycket dyrbara tid! Pröva väl!

Fingerprints: Gif

giphy.gif


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12: Mitt undermedvetna sa till mig att logga in på um för att hjälpa en person i nöd. Så jag offrar helt enkelt en del av min tid åt att hjälpa dig. Det är alltså bäst för dig att du är den personen så jag inte slösat min mycket dyrbara tid! Pröva väl!

Haha, låter vettigt... Kanske. 
Kanske borde prova, men orkar inte handlaargh.


   
SvaraCitera
time
 time

Flytande tvättmedel och vit vinäger, gnugga in, låt stå ett tag, kör i tvättmaskin. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Kanske borde prova, men orkar inte handlaargh.

Äh, du skall väl säkert iväg sen för att köpa pizza. Bara att passa på då, så kan du äta pizzan hur du vill med gott samvete. 🙂


   
SvaraCitera