Aviseringar
Rensa alla

fff [fattante]


Nya MSN är derp. Synd att det inte finns någon bra konkurrent. Man kanske borde backa ett par versioner?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cornucopia:

Man kanske borde backa ett par versioner?

det tycker jag [y]


   
SvaraCitera

Zapetta:

det tycker jag [y]

Personligen tyckte jag allt gick snett när de började med handritning och skit (inte för att jag är emot handritninge per se, det bara failade så hårt i MSN). Vad blir det, typ v. 5...?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cornucopia:

Personligen tyckte jag allt gick snett när de började med handritning och skit (inte för att jag är emot handritninge per se, det bara failade så hårt i MSN). Vad blir det, typ v. 5...?

ja det var något sånt har jag för mig, tycker inte handritningen var nödvändig what so ever.. så ja, redan då började msn faila.. sen dess har det bara gått utför mer eller mindre [n]


   
SvaraCitera

Zapetta:

ja det var något sånt har jag för mig, tycker inte handritningen var nödvändig what so ever.. så ja, redan då började msn faila.. sen dess har det bara gått utför mer eller mindre [n]

Och Skype gör ju inte något bättre jobb heller... Va fan hände med viljan att förbättra produkten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cornucopia:

Och Skype gör ju inte något bättre jobb heller... Va fan hände med viljan att förbättra produkten?

skypes smileysar är grymt obehagliga [sad] viljan att förbättra omvandlades till viljan att försämra


   
SvaraCitera

Zapetta:

skypes smileysar är grymt obehagliga [sad] viljan att förbättra omvandlades till viljan att försämra

Fy fa~n för skypes ":-)". Man ser ju retarderad ut varje gång man använder den...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cornucopia:

Fy fa~n för skypes ":-)". Man ser ju retarderad ut varje gång man använder den...

eller ":D", den ska bara vara väldigt glad.. inte skratta! [no-no]


   
SvaraCitera

Rubriken får mig att tänka på denna:


   
SvaraCitera

Zapetta:

eller ":D", den ska bara vara väldigt glad.. inte skratta! [no-no]

Förbannade animeringshysteri.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cornucopia:

Förbannade animeringshysteri.

idd!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oh, tyckte jag kände igen rubriken på den här tråden [blush]

Hur fan ändrar man då? Har ni komme fram till någe?


   
SvaraCitera