Aviseringar
Rensa alla

Ffrågor till er som är i ett förhållande


Ämnesstartare

Lounge fact:

men du kan ju ej fortsätta ha onttttt [sad]

nej jag vet [blush] men ska besöka en gynekolog så får jag se vad hon (kan man säga när man bokar tid att man vill ha en kvinnlig? känner mig nog inte så bekväm med gubbiga gyn..) har att säga, kan ju vara något annat *hoppas* [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

nej jag vet [blush] men ska besöka en gynekolog så får jag se vad hon (kan man säga när man bokar tid att man vill ha en kvinnlig? känner mig nog inte så bekväm med gubbiga gyn..) har att säga, kan ju vara något annat *hoppas* [blush]

kan man säkert [crazy] är nog ej så ovanligt. fast hon kanske inte ger dig ett konkret svar.. så då tycker jag du ska sluta, om inte hon hittar någon anledning!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

då tycker jag du ska sluta, om inte hon hittar någon anledning!

jaaa, kommer nog göra det då [smile] borde kanske ringa dit man ska ringa (vet inte ens vart man ska ringa.....) redan imorgon. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

jaaa, kommer nog göra det då [smile] borde kanske ringa dit man ska ringa (vet inte ens vart man ska ringa.....) redan imorgon. [party]

aaa de e bra. ring um (:D:D) om det ej är där du varit, annars vårdcentralen.. um får du väll gratis på

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

aaa var um du var på, ring vårdcentralen..

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

vad konstigt att ditt um ej hade en gynekolog :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

m får du väll gratis på

jaaa, jag var ju där men hon såg inget fel. så hon sa att jag skulle besöka gynekolog om det fortsatte krångla liksom. får man ringa vilken vårdcentral som helst? alltså även om man är i en kommun man egentligen inte bor i [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

grejen är att jag vill fortsätta med dom för att dom gör mig 100% mensfri

Vad är viktigast? vara mensfri eller kunna ha vaginalt samlag med din pojkvän?[cute]

enhimmelskdrog:

kan man säga när man bokar tid att man vill ha en kvinnlig?

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamiszz:

Vad är viktigast? vara mensfri eller kunna ha vaginalt samlag med din pojkvän?[cute]

båda [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

får man ringa vilken vårdcentral som helst? alltså även om man är i en kommun man egentligen inte bor i [crazy]

det skulle va knäppt om man ej kunde det, ringt dit iaf och hör ang. det och gynekolog, tror det är annan avdelning än vårdcentralen men de kan fortfarande rådgiva


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

et skulle va knäppt om man ej kunde det, ringt dit iaf och hör ang. det och gynekolog, tror det är annan avdelning än vårdcentralen men de kan fortfarande rådgiva

ah oki [blush] ska ringa imorn!! heja mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

båda

Det är jobbigt att ha mens, men tänk vad skönt det skulle vara att slippa ha ont.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamiszz:

Det är jobbigt att ha mens, men tänk vad skönt det skulle vara att slippa ha ont.

ja [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ja

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ah oki [blush] ska ringa imorn!! heja mig

good luck!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

alltså även om man är i en kommun man egentligen inte bor i

Det kostar mer om man inte besöker den vårdcentral man är skriven hos. Det gäller i alla fall inom samma kommun/län, så borde gälla utanför kommun/län?

*har ingen aning egentligen*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Det kostar mer om man inte besöker den vårdcentral man är skriven hos. Det gäller i alla fall inom samma kommun/län, så borde gälla utanför kommun/län?

*har ingen aning egentligen*

men blööö vad är det för bajs. ringer nog 1177 först [smile]


   
SvaraCitera