Aviseringar
Rensa alla

Fi-topp torterade sin dotter


Ämnesstartare

Katerin Mendez, ett av F!s toppnamn torterade sin dotter med iskallt vatten. Trots detta får hon vara kvar i partiet trots att partiet säger sig värna om barns bästa och media skriver givetvis inte en notis om det.

http://www.friatider.se/fi-topp-torterade-sin-dotter

Alla ni som sympatiserar med F!. Hur ställer ni er till att de låter barnmisshandlare vara med i partiet och valbar till riksdagen?


   
Citera
Ämnesstartare

sorry för flera trådar, men det krånglade när jag skulle skapa de första.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bra källa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har inte friatider typ en logo med svältande auschwitzfångar på sin framsida?  hur trovärdig kan en källa som glorifierar nazimens värsta dåd egentligen vara? länka något från expo ifall du vill vara något så när trovärdig annars mobbar vi dig.

mvh pkkommunisthen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lite vatten har väl ingen dött av

snarare ett uppvaknande 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt svar är egentligen "okej". Tråkigt för tösen ifråga men inget jag bryr mig något större om då jag saknar förtroende för F! redan från start. Med tiden kommer liken falla ur garderoben en och en men är du F!:are så lär du väl inte ta till dig något nämnvärt då partiet är så ideologiskt knutet. Ska bli roligt att se hur media i framtiden hanterar dessa nyheter dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rasistsidor är inte så pålitliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Z0dd:
Rasistsidor är inte så pålitliga.

Kommer från killen som dagligen länkar till interasistmen, vars enda mål är uttryckligen att smutskasta SD.

Hon har dessutom erkänt brottet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

N3794N:

Kommer från killen som dagligen länkar till interasistmen, vars enda mål är uttryckligen att smutskasta SD.

Hon har dessutom erkänt brottet.

Antirasistiska sidor är betydligt mer pålitliga än rasistiska sidor. IRM består till 95% av SD-politikers egna ord, allt IRM behöver göra för att "smutskasta" SD är att presentera vad SD-politikerna gör och säger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Z0dd:

Antirasistiska sidor är betydligt mer pålitliga än rasistiska sidor. IRM består till 95% av SD-politikers egna ord, allt IRM behöver göra för att "smutskasta" SD är att presentera vad SD-politikerna gör och säger.

Och allt FT, AP mfl behöver göra är att presentera vad övriga politiker gör och säger. IRM är en hatblogg mot SD, inget mer.

Men hur som helst är det inte topic utan topic är F!-politikerns barnmisshandel, F!s agerande och etablerad medias mörkning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är detta tortyr? Vanlig uppfostran där jag kommer ifrån Skeptisk

(inte för jag tycker det är bra)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säker på att det inte är vanlig Ice bucket challenge?


   
SvaraCitera
time
 time

N3794N: Alla ni som sympatiserar med F!. Hur ställer ni er till att de låter barnmisshandlare vara med i partiet och valbar till riksdagen?

Det kom upp för mindre än en dag sedan, vi har väl ingen aning om de låter henne vara kvar eller inte? De lär säkert kommentera det snart. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Onödigt att bli kreativ när hon bara kunnat slå hjärnskakning i ungen som en normal förälder


   
SvaraCitera
time
 time

Och hur vet vi om det har blivit mörkat av media eller inte? Är inte alltid lätt att hitta artiklar/notiser från så länge sedan. Hon var ju inte politiskt aktiv inom F! när detta hände heller, eftersom F! de facto inte fanns då. Det gick väl till åtal, så det måste väl ha skrivits om på något sätt?


   
SvaraCitera