Aviseringar
Rensa alla

FI uppmanar: Skända svenska flaggan!


Ämnesstartare

KSENIA:
Blir bekymrad över att en del FI-politiker verkar tro att vi lever någon annanstans än i verkligheten och att så många fangirls tror att det är realistiska lösningar bara för att det låter bra. Mvh läste mer än bara flaggskändningen 

Visar FIs verkliga sida. Feminism är bra och kvinnors rättigheter är ju jätte bra. Men bakom den rosa fasaden verkar det mesta vara extremt och verklighetsfrånvänt. 


   
SvaraCitera

Knekten: Storm på twitter, kära medmänniskor, efter att en feministiskt initiativaren Foujan Rouzbeh uppmanat folk att imorgon, på nationaldagen, skända den svenska flaggan.

FI är folk som gör att kvinnor verkar vara helt dumma i huvudet, FI djuren borde vi avliva


   
SvaraCitera

Correh:
Att bränna flaggan kommer att ge en enorm ökning till SD.
Hur fan tänker hon? 

10303731_727563410639154_291313231544179
10334438_730178983710930_247329542997416


   
SvaraCitera

Det är en jävla flagga, bränn den fast. Rasera murarna och ta fram med kärleken etc etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbarnet:

FI är folk som gör att kvinnor verkar vara helt dumma i huvudet, FI djuren borde vi avliva

Tror dock att det är få som tror att radikalfeministerna representerar alla kvinnor. Jag tycker inte att vi bör avliva någon. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Correh: Att bränna flaggan kommer att ge en enorm ökning till SD.

Tyvärr har du nog rätt.


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

Knekten:

Tyvärr har du nog rätt.

Så länge inte F!  får mer makt så är jag glad.


   
SvaraCitera

Knekten: Tror dock att det är få som tror att radikalfeministerna representerar alla kvinnor. Jag tycker inte att vi bör avliva någon.

Förlåt uttryckte mig fel, menar inte kvinnor, menade feminister


   
SvaraCitera
Correh

Istechetvåpunktnoll:
Det är en jävla flagga, bränn den fast. Rasera murarna och ta fram med kärleken etc etc.

Så du tycker helt ärligt att det är ett bra sätt att protestera på? Då är du en sinnessjuk människa.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hållr med

bränn skit1

ImageHandler.axd?guid=2afe9dd7-837b-a9ae


   
SvaraCitera

Ja, varför inte. Det är väl ett tydligt och passande sätt att protestera om man inte gillar nationalstaten. Bränn flaggan om du inte tycker om den. 

Oj, nu kom det 1000 röster till till SD.

Correh:

Så du tycker helt ärligt att det är ett bra sätt att protestera på? Då är du en sinnessjuk människa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter inte konstruktivt, bara ett påhitt från någon som är i desperat behov av uppmärksamhet.


   
SvaraCitera
Correh

S3ON:
hållr med

bränn skit1

ImageHandler.axd?guid=2afe9dd7-837b-a9ae

Tänkte precis skriva, det börjar likna Mellanöstern mer och mer för varje dag som går, men du fixade det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Correh:

Tänkte precis skriva, det börjar likna Mellanöstern mer och mer för varje dag som går, men du fixade det!

allahu akbar


   
SvaraCitera