Aviseringar
Rensa alla

fick brev från försvarsmakten


Ämnesstartare

hahahahha tänk er mig som soldat Rodnar lololol

har ni oxo fått brev??


   
Citera
Ämnesstartare

ja brukar få massor men slänger dom direkt


   
SvaraCitera

tror inte jag fått brev därifrån, men bf fick igår
vi tog tid på hurlång tid det tog att läsa, försvarsmakten sa tre, jag var klar på 1.40 och han på 2.20 ungefär


   
SvaraCitera

kanske inte får mer brev pga skrev i dne där enkäten man får när man fyller arton att jag inte var lämplig för militärtjänstgöring


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:
kanske inte får mer brev pga skrev i dne där enkäten man får när man fyller arton att jag inte var lämplig för militärtjänstgöring

det gjorde jag också men jag har fått fler efter det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag me


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du skulle se cool ut... Jag som soldat är roligare 🙂 är för tramsig & flamsig och fnittrig och ... svag``??

Funderade på att söka, för skojs skull, men pappa hånlog då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:
du skulle se cool ut... Jag som soldat är roligare 🙂 är för tramsig & flamsig och fnittrig och ... svag``??

Funderade på att söka, för skojs skull, men pappa hånlog då

cool ut?? väger typ 5 kg mer än själva väskan de bär på Rodnar hahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: cool ut?? väger typ 5 kg mer än själva väskan de bär på  hahaha

haha men du kan biffa upp dig där!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

haha men du kan biffa upp dig där!

hahha är iof för flummig för sånt. och jag mkt antimilitär/krig/arme w/e Rodnar skulle förstöra fördem ba


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: hahha är iof för flummig för sånt. och jag mkt antimilitär/krig/arme w/e  skulle förstöra fördem ba

hehe vet hure är


   
SvaraCitera
höna

min brorsa gör gmu nu å d verkar skitkul. han har gått ner typ 6-7 kg pga hård träning. skulle säkert inte komma in men det skull va roligt. skulle dock aldrig vilja kriga :$ skulle a börja grina å bli skjuten direkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:
min brorsa gör gmu nu å d verkar skitkul. han har gått ner typ 6-7 kg pga hård träning. skulle säkert inte komma in men det skull va roligt. skulle dock aldrig vilja kriga :$ skulle a börja grina å bli skjuten direkt

hahaha åh. tänk om man är så klantig att man råkar sig själv lr sina lagkamrater

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var det brev från irakiska försvarsmakten eller svenska?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lex:
var det brev från irakiska försvarsmakten eller svenska?

jag föstår inte din fråga. varför skulle irakiska försvarsmakten skicka ett brev till mig?


   
SvaraCitera