Aviseringar
Rensa alla

Fick ett mysko mail igår kväll


Ämnesstartare

Träffade den här tjejen på mitt förra jobb och hon var ganska rolig så jag bjöd ut henne på fika, "som en kompis" lade jag till för säkerhets skull. Hon chattade med mig lite på FB och MSN, det var ganska trevligt. Natten innan får jag ett sms om att hon måste avboka på grund av ett personligt problem, jag har mina misstankar men säger inte dem, för palla bry sig [rolleyes]
Sen är det typ tyst i nån vecka eller så och sen får jag det här:

mysko mail från myskotjej:

Hejsan.

Det jag kommer säga nu är väldigt svårt för mig eftersom jag fattat tycke för dig som vän.
Och det är dessutom fult av mig att skicka mail o tala om det jag vill ha sagt, så jag är väldigt egoistisk som trots allt gör det. Det finns inga ursäkter för det, men förklaringen är helt enkelt att jag tycker det är för jobbigt att prata irl.

För att vara pang på, är saken den att jag tyvärr inte kan prata eller umgås med dig mer.
Förra veckan när A var borta, bestämde ju vi att vi skulle träffas på fredagen och fika. Anledningen till att jag ställde in var pga ett ganska jobbigt telefonsamtal jag hade med A dagen innan. Han blev svartsjuk och det för att han hade fått intrycket av att du tycker mer om mig än du borde, något jag aldrig ens haft en tanke på. Jag är fortfarande säker på att så inte är fallet, men han är orubblig. Och tyvärr måste jag säga att det är viktigare för mig att relationen med A förblir stabil än att jag ska rubba balansen för någon jag i princip inte känner.
Om A har fel, måste du säkert tro att han är något slags svartsjukt monster, men det är helt fel för han har aldrig reagerat så på någon innan.
Och visst kan det kännas sorgligt att det blivit så, men på ett sätt förstår jag honom ändå.

Jag hoppas av hela mitt hjärta att du får det bra och att inga fler tjejer bråkar med dig! (nu syftar jag inte på mig, utan de du har berättat om)
Förlåt mig för mitt sätt.

Ta Hand Om Dig. B.

what is this i don't even

Jag har inte alls flörtat med henne eller nåt, för jag är inte typ DUM I HUVUDET. Hon sade att hon hade en sambo så inte ens det minsta flörtande hade varit ok. Vad är det med svartsjuka fjantar? Och ska vad ska jag egentligen svara på det här, jag kanske bara ska skita i det här dramat? [confused]


   
Citera

Jonesh:

skita i det


   
SvaraCitera

han har henne i ett järngrepp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

skita i det

Lutar åt det ja.

enhimmelskdrog:

han har henne i ett järngrepp

Yeah, liksom what the hell. Det är en fika. Tänkte bara snacka skit. Blä. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Jonesh:

Yeah, liksom what the hell. Det är en fika. Tänkte bara snacka skit. Blä. [rolleyes]

har själv kommit med sådana ursäkter och förklaringar när jag befann mig i en mans järngrepp [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

har själv kommit med sådana ursäkter och förklaringar när jag befann mig i en mans järngrepp [cool]

Usch [sad]


   
SvaraCitera

skumt. Verkar som att hon har en sajkad pojkvän. Bra att hon talade om det i iaf, även om det nu var i mailform...


   
SvaraCitera
Åtta

Jag föreslår att du skickar ett svar bestående utav: "Lol! Kthxbye!"


   
SvaraCitera

Händer hela tiden. Bisches, man, bisches. De förstår inte hur man är självständig.


   
SvaraCitera

Varför ville du fika med henne om du visste att hon hade boyfriend?


   
SvaraCitera
Åtta

Eriku:

Varför ville du fika med henne om du visste att hon hade boyfriend?

Håller med denna man. Varför skulle man frivilligt umgås med en tjej om chansen till sexuellt umgänge bedöms minimal? [shake][shake]


   
SvaraCitera

Åtta:

Håller med denna man. Varför skulle man frivilligt umgås med en tjej om chansen till sexuellt umgänge bedöms minimal? [shake][shake]

Haha eller hur, jävla slöseri med tid

får man icke doppa, dags att skeppet hoppa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jag föreslår att du skickar ett svar bestående utav: "Lol! Kthxbye!"

Skickade bara "what is this i don't even" [wink]

Mawns:

Händer hela tiden. Bisches, man, bisches. De förstår inte hur man är självständig.

Fucking bisches.

Eriku:

Varför ville du fika med henne om du visste att hon hade boyfriend?

Haha dumerik [cute]

Åtta:

Håller med denna man. Varför skulle man frivilligt umgås med en tjej om chansen till sexuellt umgänge bedöms minimal? [shake][shake]

tevepro:

Haha eller hur, jävla slöseri med tid

får man icke doppa, dags att skeppet hoppa!

Palla bry sig om bara sex och sånt hela tiden, är fett najs med en intelligent diskussion. Gud vet att det är sällsynt nog att få ha en kul pratstund [cool]


   
SvaraCitera
Åtta

Jonesh:

en intelligent diskussion

Åtta:

tjej

I see what you did there. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

I see what you did there. [rolleyes]

I see what you did there Fry.jpg


   
SvaraCitera