Aviseringar
Rensa alla

Fick ett mysko mail igår kväll


Jonesh:

å jag bjöd ut henne på fika, "som en kompis"

aa ja[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

aa ja[wink]

Men jag menade det faktiskt [sad]


   
SvaraCitera

Jonesh:

är fett najs med en intelligent diskussion.

Hennes mail bevisar ju att hon är dum som spån. Glöm henne, ju fortare desto bättre.


   
SvaraCitera

Fånigt av henne att inte kunna säga nej till sin pojkvän, men vad gör man? Du kan ju inte riktigt göra annat än att acceptera situationen, och att svara på sånt trams känns... ja, lite onödigt.


   
SvaraCitera

Vilket skitsnack.

Du vill ha henne som mer än en vän så enkelt är det. Finns ingen anledning att annars träffa henne du vill doppa i henne trots att hon är upptagen och det är oerhört uselt & lågt.


   
SvaraCitera

[tard]


   
SvaraCitera
orcite

Skriv till henne..

Du har missförstått mig.

Jag är inte intresserad av dig.

För övrigt är den relation du har patetisk

Killen A är en pajjas och du är inte bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Filip92:

Hennes mail bevisar ju att hon är dum som spån. Glöm henne, ju fortare desto bättre.

mediakatt:

Fånigt av henne att inte kunna säga nej till sin pojkvän, men vad gör man? Du kan ju inte riktigt göra annat än att acceptera situationen, och att svara på sånt trams känns... ja, lite onödigt.

Yeah, fick förmodligen bara fel intryck.

svettsvenne:

Vilket skitsnack.

Du vill ha henne som mer än en vän så enkelt är det. Finns ingen anledning att annars träffa henne du vill doppa i henne trots att hon är upptagen och det är oerhört uselt & lågt.

orcite:

Skriv till henne..

Du har missförstått mig.

Jag är inte intresserad av dig.

För övrigt är den relation du har patetisk

Killen A är en pajjas och du är inte bättre

Trollpixels.jpg


   
SvaraCitera

Antingen så är mejlet sant och han är korkad, eller så är det hela ett påhitt för att hon ej vill/vågar träffas. Hur som helst så finns det inget annat att göra än att låta henne slippa osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Antingen så är mejlet sant och han är korkad, eller så är det hela ett påhitt för att hon ej vill/vågar träffas. Hur som helst så finns det inget annat att göra än att låta henne slippa osv.

Mm, har redan skickat henne/de en diss.
En smått komisk sak är att hennes personliga meddelande är typ nåt i stil med att hon är smartast i världen [cute]


   
SvaraCitera

orcite:

Jag är inte intresserad av dig.

men han är det, man umgås inte med tjejer bara sådär om man inte vill doppa veken


   
SvaraCitera

Jonesh:

Mm, har redan skickat henne/de en diss.

Den största dissen skulle vara att inte svara alls tror jag. Dvs visa att du ej bryr dig.

Jonesh:

En smått komisk sak är att hennes personliga meddelande är typ nåt i stil med att hon är smartast i världen [cute]

Jo, de mest korkade brukar vara de mest självsäkra. Det är skumt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Den största dissen skulle vara att inte svara alls tror jag. Dvs visa att du ej bryr dig.

Äsch, skrev inget långrandigt precis, skickade bara "what is this i don't even" [cute]
Bryr ju mig inte längre, just nu dödar jag bara tid för att jag inte orkar gå och lägga mig än.

Supply and Demand:

Jo, de mest korkade brukar vara de mest självsäkra. Det är skumt.

Hennes personliga meddelande på MSN då. Derp, borde sova [blush]
Men yeah, man måste inte sakna självinsikt för att vara dum fast de två grejerna går ofta hand i hand.


   
SvaraCitera

Jonesh:

Men yeah, man måste inte sakna självinsikt för att vara dum fast de två grejerna går ofta hand i hand.

Helt klart. Tyvärr.

Jonesh:

Bryr ju mig inte längre, just nu dödar jag bara tid för att jag inte orkar gå och lägga mig än.

Har lagt mig [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Har lagt mig [cool]

Cooling [cool]
Det ska jag också göra, den här tråden är död nu.


   
SvaraCitera