Aviseringar
Rensa alla

Fick inte upp den!


Ämnesstartare

Snacka om GRYMT pinsamt idag när jag var med min tjej, och jag inte fick upp den när hon låg där naken på sängen....jag var alltså sjukt nervös, hon sa att det inte vara några problem och att jag inte skulle skämmas....men jag gör det såklart, och vill ha tips på hur jag ska lyckas bättre nästa gång. Det är inte det att hon inte är snygg eller så, hon är as fin!

Antar att det beror på att jag runkade i morse innan jag stack till henne? /:


   
Citera
Ämnesetiketter

BroderGrim:

Antar att det beror på att jag runkade i morse innan jag stack till henne? /:

gissar på

BroderGrim:

jag var alltså sjukt nervös,


   
SvaraCitera

låter lite jobbigt du. Tänk om hon skaffar annan kille som kan sina grejer, vore ju inte kul.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

låter lite jobbigt du. Tänk om hon skaffar annan kille som kan sina grejer, vore ju inte kul.

Nej det vore defenetivt inte kul, men skulle inte tro det, vi låg kvar o myste i sängen en timme efter och hon verkade inte det mista besviken


   
SvaraCitera

Det är kört för din del. Sorry, bro


   
SvaraCitera

Varför är folk så dåliga på sex? Blir ju ledsen.


   
SvaraCitera

Asså den behöver ju inte stå för att man ska kunna ha sex [blush]
Är ju bara börja i andra änden och vänta på att få resning i ärendet [no-no]


   
SvaraCitera

Floppsen:

Asså den behöver ju inte stå för att man ska kunna ha sex

känns som om du har erfarenhet i detta, törs inte be dig utveckla pga: vore fel [blush]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

känns som om du har erfarenhet i detta, törs inte be dig utveckla pga: vore fel [blush]

Jag + Alkohol =

BroderGrim:

och jag inte fick upp den när hon låg där naken på sängen

=>

Floppsen:

Asså den behöver ju inte stå för att man ska kunna ha sex [blush]
Är ju bara börja i andra änden och vänta på att få resning i ärendet [no-no]

= [y]


   
SvaraCitera

tack nu vet jag [cry]
Dold text: ok var inte så läskigt som jag tänkt mig


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

tack nu vet jag [cry]
Dold text: ok var inte så läskigt som jag tänkt mig

Mycket mycket värre [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jadu, mitt ex var likadan. han fick inte upp det trots lite förspel. men ja, kanske pga. din lilla truddelull på morgonen, ingen aning faktiskt.. strunta i den nästa gång så kanske det funkar bättre x]


   
SvaraCitera

RäddFörDig:

jadu, mitt ex var likadan. han fick inte upp det trots lite förspel. men ja, kanske pga. din lilla truddelull på morgonen, ingen aning faktiskt.. strunta i den nästa gång så kanske det funkar bättre x]

Herregud!
Alla män mellan 14 och 29 kan tra 20 trudeluller på morgon men ändå dra över 20 kvinnofolk på kvällen utan problem [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Varför är folk så dåliga på sex? Blir ju ledsen.

Jag hoppas du menar vad jag tror att du menar och inte vad jag inte tror att du menar. Vad menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Floppsen:

Herregud!
Alla män mellan 14 och 29 kan tra 20 trudeluller på morgon men ändå dra över 20 kvinnofolk på kvällen utan problem

höhö, är nog inte så säker på det ;]


   
SvaraCitera