Aviseringar
Rensa alla

Fick precis komplex!!!


Ämnesstartare

Nintendo:

Min frisör sa en gång att min utväxt såg grå ut, har nog fått komplex pga av det [sad]

Askblont brukar se så ut, har du askblont egentligen? Dum frisör[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Askblont brukar se så ut, har du askblont egentligen? Dum frisör

Nä, har nog råttfärgat egentligen, tror jag!
Minns inte riktigt, det var så längesen jag hade naturlig hårfärg [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Minns inte riktigt, det var så längesen jag hade naturlig hårfärg [blush]

Är du en sådan där duktig en som färgar precis när utväxten börjar synas? Jag är inte, ser ut som en prostituerad stackare från öst nu. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Är du en sådan där duktig en som färgar precis när utväxten börjar synas? Jag är inte, ser ut som en prostituerad stackare från öst nu.

nä, ganska regelbundet iaf, för jag hade ju rött hår ett tag i alla fall :c Nu så ser jag inte riktigt vart min utväxt går, men har inte färgat på jättelänge, så jag borde ju ha den närmast huvudet i alla fall. Fast den ser ändå konstigt ut :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

nä, ganska regelbundet iaf, för jag hade ju rött hår ett tag i alla fall :c Nu så ser jag inte riktigt vart min utväxt går, men har inte färgat på jättelänge, så jag borde ju ha den närmast huvudet i alla fall. Fast den ser ändå konstigt ut :c

Trodde faktiskt att din nuvarande var naturlig. Den ser så fin och jämn ut. Vill pilla i dina lockar [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Trodde faktiskt att din nuvarande var naturlig. Den ser så fin och jämn ut. Vill pilla i dina lockar

Försökte att färga så nära min naturliga som möjligt, har kanske lyckats då [blush] Har bara lite röta pigment kvar och så, som nog måste växa bort helt och hållet, fast de syns nog mest i strålande solsken [crazy] Kom på besök så får du pilla [wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grått hår är lite tufft.


   
SvaraCitera
seasaw

mediakatt:

Grått hår är lite tufft.

+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Kom på besök så får du pilla [wink][wink]

Åh det skulle vara trevligt [blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

jag ser gråhårig ut [cry]

Nejdå, inte vad jag sett (och jag ser ändå ganska mycket!). Bilden är ju tagen med massa ljus i ansiktet så det förstärks ju mycket av det! [blush]

Har inte hört något komplex över den likbleka pannan på bilden ju... [cute][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Har inte hört något komplex över den likbleka pannan på bilden ju...

Du är ju van vid att vara likblek dummer [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Du är ju van vid att vara likblek dummer [crazy]

[blush] Puss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet 1 som hitta sitt första gråa hårstrå på sin 20 års dag lol[blush] fast de e nog lungt[smile][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

vet 1 som hitta sitt första gråa hårstrå på sin 20 års dag lol fast de e nog lungt

Nintendo:

mamma och mormor fick grått hår tidigt

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

[sad]

dont worry, be happy[cute] annars finns de ju hårfärg!


   
SvaraCitera