Aviseringar
Rensa alla

Fick precis sendrag i tårna


Ämnesstartare

och det är ju det jag har dig till kachin [crazy]


   
SvaraCitera
kachin

Isotop:

och det är ju det jag har dig till kachin [crazy]

att förolämpa ditt intellekt eller vad?[blush][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

att förolämpa ditt intellekt eller vad?

aa! [cute]


   
SvaraCitera
kachin

Isotop:

aa! [cute]

du borde sova din lille gris [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

du borde sova din lille gris

nöff nöff xD

haha mm jag ska... ska bara se klart sen läsa en hemsk novell av stephen king så att jag inte kan somna [blush]


   
SvaraCitera
kachin

Isotop:

nöff nöff xD

haha mm jag ska... ska bara se klart sen läsa en hemsk novell av stephen king så att jag inte kan somna [blush]

hehe så crazy xDxD

varför vill du inte somna?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Händer inte sådär jätteofta nu längre, men under många, många år vaknade jag säkert en gång i månaden av att jag fick sendrag i en vad, låg och skrek ut min smärta. Kan även få det när jag simmar eller sträcker på mig när jag ligger på rygg, men efter många år så har jag mer lärt mig när de tär på väg och kan sluta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

nöff nöff xD

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

varför vill du inte somna?

För att jag är en jävla hora! [mad] Är det vad du ville höra?? [mad]

vene gillar att pusha 2 the limit [cool][crazy][blush]

Budolicious:

Händer inte sådär jätteofta nu längre, men under många, många år vaknade jag säkert en gång i månaden av att jag fick sendrag i en vad, låg och skrek ut min smärta. Kan även få det när jag simmar eller sträcker på mig när jag ligger på rygg, men efter många år så har jag mer lärt mig när de tär på väg och kan sluta.

Hände mig typ 3 gånger samma natt en gång, var 15 tror jag och hade supit ordentligt för första gången.. [rolleyes][cute], inte hänt sedan dess och det är jag jävligt lycklig över,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

[cute]

hej vad har du på hjärtat ditt då [cute]


   
SvaraCitera
kachin

Isotop:

För att jag är en jävla hora! [mad] Är det vad du ville höra?? [mad]

vene gillar att pusha 2 the limit [cool][crazy][blush]

men va det är ju inte bra o vara hora[sad]

aha okey[wink] coolt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

hej vad har du på hjärtat ditt då [cute]

en jättebläckfisk!! [tired] nä inget. är i florida på semester, o min familj ska åka tbx till sverige imorgon men jag vill stanna här längre.
har glömt bort ifall jag har mkt lr lite pengar mitt bank konto så vet inte om jag kan det ? eller om det går kolla här? [cute] strand kokos nötter...[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

eller om det går kolla här? [cute]

går säkert kolla här i tråden [tired][tired][tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

men va det är ju inte bra o vara hora

Vet jag väl [sad]

kachin:

aha okey coolt

[cool] ska fan gå ut och röka och kissa ute så jävla cool är jag cigg i ena handen o kuk1 i andra [cool]

ennie:

en jättebläckfisk!! nä inget. är i florida på semester, o min familj ska åka tbx till sverige imorgon men jag vill stanna här längre.
har glömt bort ifall jag har mkt lr lite pengar mitt bank konto så vet inte om jag kan det ? eller om det går kolla här? strand kokos nötter...

haha oj jaha ojdå [chocked] aa jo kolla det det är nog bra eheh men familjen ska ju vara samlad.. [censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hoppas väldigt små barn går förbi o ser mig


   
SvaraCitera