Aviseringar
Rensa alla

FIFA 2010 - En fråga


Ämnesstartare

Har nyss börjat lira FIFA 2010 på PS3 och undrar över en grej. Jag kör karriärläge och har ett par gånger fått upp ett meddelande om att mitt lag inte är komplett innan jag ska spela en match. Jag har fixat det förr en gång när jag bara satte in en målvakt som avbytare. Nu ska jag spela en match mot AC Milan och får upp samma meddelande. Jag vet inte vad som är fel, det är sjukt irriterande eftersom jag har ett fullt lag utan några utvisade eller skadade spelare. [mad][mad]

Någon som vet vad jag måste göra exakt för att kunna spela matchen? Jag får välja att göra någonting åt mitt icke-komplette lag (trots att det är komplett) eller lämna på walk-over.

Tacksam för svar!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Ingen som har en aning? [sad]


   
SvaraCitera

HAr du avbytare på bänken?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Galvmeister:

HAr du avbytare på bänken?

Japp, med minst en av varje "sort".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag får samma problem. Jag brukar använda assisterande tränaren(du kan aktivera han på lagledningsmenyn)Funkar efter det.


   
SvaraCitera

det är för att du har en skadad eller avstängd spelare med i stratelvan eller på bänken. Spelaren kan vara avstängd fast att det är ett gult kort bredvid namnet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börja spela NHL 10 istället.. iofs inte lönt.. snart kommer NHL 11! [cool]


   
SvaraCitera

Chryseus:

Börja spela NHL 10 istället.. iofs inte lönt.. snart kommer NHL 11! [cool]

Hockey är bögigt och fegt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

Hockey är bögigt och fegt.

Ja fyfan!! [cool]

eller???


   
SvaraCitera

Skulle skämmas om jag själv hade gjort några sånna filmningar[sad], tyvärr fotbollens baksida.


   
SvaraCitera