Aviseringar
Rensa alla

FIFA- da game


Ämnesstartare

tkllkl:

Våld och fotboll hör ihop. Fotbollen uppstod som en simulering av krigsföring och var bra mycket mer fysisk förr. Nu får man ta det fysiska på gatorna efter matchen. 

1. Detta har inget med tråden att göra. Detta handlar om FIFA, inte supporterkultur eller glorifiering av våld.

2. Ditt lilla klipp är ju i princip bara bilder på casuals som visar sina fascistiska symboler. Inte okej.

3. Sluta "provocera" eller vad du nu försöker göra. Du vet mycket väl vad tråden handlar om och istället väljer du att nämna en av Europas mest fasciststämplade klubbar och tala om våld inom fotbollen. 


   
SvaraCitera
tkllkl

Istechetvåpunktnoll: Detta har inget med tråden att göra. Detta handlar om FIFA, inte supporterkultur eller glorifiering av våld.

tkllkl: Det borde finnas ett Ultimate Firm-läge till FIFA.

Ledsen


   
SvaraCitera
time
 time

Tråd rensad på OT, respektera TS önskning om trådens innehåll, tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Laddar ner demon via telefonen atm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

går åt fan


   
SvaraCitera

Till vilken konsol ska ni köpa spelet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänkte ladda ner demot till pc atm... men det verkar ju gå åt helvete.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Antingen skaffar jag vettigt internet eller så får jag helt enkelt vänta tills jag köper ps4.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu jävlar fick jag tag på demot. Visst tusan har det hänt saker. Dock har jag spelat på PC, ser verkligen framemot att spela det på PS.


   
SvaraCitera

måste köpa USB-handkontroller när jag får lön. ska kötta fifa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mmmm, alla arenor i PL <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WÖÖ TVÅ DAGAR KVAR


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska spela tills ögonen blöder


   
SvaraCitera

Har testat demon på PS3. Lägger inte märke till några större grafikförbättringar eller detaljer som andra har gjort, men själva spelet på planen känns förbättrat. 

Till FUT har jag fått några grattis packs via web-appen. Har skrapat ihop ett litet Serie-A-lag som jag ska bygga på.
fut.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Z0dd: Har testat demon på PS3. Lägger inte märke till några större grafikförbättringar eller detaljer som andra har gjort, men själva spelet på planen känns förbättrat.

da fuck? Jag har spelat demon på laptop och såg märkbara skillnader på grafiken, och då laggade det utav bara fan också. Men visst, du är inte den enda som säger då. Men de detaljer jag lagt märke till är gräset, bollens rörelse och så klart att publiken inte är ett gäng pixlade pappers-gubbar längre.


   
SvaraCitera