Aviseringar
Rensa alla

FIFA eller PES?


Ämnesstartare

MJ_JI:

Men PES för fan FIFA suger hästkuk

DPope:

annat; nämligen:

?

Justified:

licenser till alla lag(nästan).

lite tråkigt att alla lagen inte finns tkr jag. är iof inte HELT insatt i fotbollen, särskilt inte lika mkt som de fotbollsnördar jag har till polare, men lixom man vill ju ha vissa spelare som man ser på VM lr EM ju 😀 men de finns ju cike -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

PES (Du röstade på detta alternativ)

Realism > show. Det enda dåliga med PES är licenstjafset.


   
SvaraCitera

DPope:

lite tråkigt att alla lagen inte finns tkr jag. är iof inte HELT insatt i fotbollen, särskilt inte lika mkt som de fotbollsnördar jag har till polare, men lixom man vill ju ha vissa spelare som man ser på VM lr EM ju 😀 men de finns ju cike -.-

Menar du på PES eller FIFA?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Justified:

FIFA

[y]

Simnudel:

licenstjafset.

det kostar väl en hel del ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

PES (Du röstade på detta alternativ)

Enda fördelen fifa har gentemot pes är licenserna. Sen gillar jag inte sportspel öht men... ah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

sportspel

spel med bra story är iof det jag diggar att spela, men orkar inte det nu så blir FIFA ist 😛 sen har intresset för spel minskat dramatiskt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

spel med bra story är iof det jag diggar att spela, men orkar inte det nu så blir FIFA ist

Mja, alltså. Man har ju alltid ett stamspel man faller tillbaka på. Som jag hade cs förut och dota nu. Man får ju casualsepla mellan varven. Sen tycker jag det är rätt överskattat med handling i spel. Jag behöver faktiskt inte veta varför jag ska skjuta vissa gubbar så länge det är roligt att göra det. Sen ska det ju givetvis vara bra handling i äventyr/rpg, men det säger ju sig självt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Man får ju casualsepla mellan varven

[y]

Budolicious:

Sen ska det ju givetvis vara bra handling i äventyr/rpg, men det säger ju sig självt 🙂

jo haha [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Vad hette det där gamla till Nintendo 8-bit där man kunde köra på allt ifrån asfalt till is och alla landslag hade diverse supercykelsparkar?

AGREE[cool]


   
SvaraCitera

DPope:

PES (Du röstade på detta alternativ)

helt fucking jävla bättre är det.


   
SvaraCitera

Myksa:

Det bästa fotbollsspelet till Nintendo 8bit heter World Cup!!!
Är en evertime classic...

[y][y][y][y][y][y][y][y]
NIggah, that game iz fukcing crazey azz nice yo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thundercracker:

AGREE[cool]

Compton GangztaH:

[y][y][y][y][y][y][y][y]
NIggah, that game iz fukcing crazey azz nice yo.

Bra!
Alla andra tomtar i den här tråden är ju helt ute och cyklar...


   
SvaraCitera

Svårt val, PES var ju bättre fram tills ett par år sedan. Har bara spelat Wii-versionen av Fifa09, överraskad vart jag..trodde inte den skulle vara så bra 🙂


   
SvaraCitera

indiefan:

Svårt val, PES var ju bättre fram tills ett par år sedan. Har bara spelat Wii-versionen av Fifa09, överraskad vart jag..trodde inte den skulle vara så bra 🙂

Trodde att Wii-versionen sög.[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Det bästa fotbollsspelet till Nintendo 8bit heter World Cup!!!
Är en evertime classic...

Vilka minnen! Kommer ihåg när jag lirade det spelet med en polare för flera år sen.


   
SvaraCitera