Aviseringar
Rensa alla

Fifty shades of Grey


Ämnesstartare

ceka92:

det är inte problemet. problemet är hur populärt detta är vilket sänder buskap till killar och män om att tjejen faktiskt vill behandlas som i porren IRL

Att det finns folk som går igång på att vara undergivna är väl inget nytt för någon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Att det finns folk som går igång på att vara undergivna är väl inget nytt för någon?

det marknadsförs fastän det är så få människor och finns över hela porren som männen identifierar sig med = jobbigt och problem för mig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92: människor

ceka92: finns

ceka92: = jobbigt och problem för mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typ så känner jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet inte om tantsnusk blir bättre bara för att det är lite rååare än brukligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför ser jag fram emot detta...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

images?q=tbn:ANd9GcQ1s_-1B1BpCehgI81F9NB   

att hon alltid kommer se ut som på bilden, skulle nog bli lite roligt att se kontrasterna mellan henne och motspelare som antagligen kommer visa lite känslor 

Mer intetsägande ansikte finns knappt, vet inte om filmen blivit mer intressant av en skådespelare vars ansikte knappt kan le. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Mer intetsägande ansikte finns knappt, vet inte om filmen blivit mer intressant av en skådespelare vars ansikte knappt kan le. 

jag skulle skratta mig igenom hela filmen Galen


   
SvaraCitera
bcsc
 bcsc

iddqd:

Jag vill varken vara kannibal eller polis, men jag gillar När Lammen Tystnar ändå.

haha kunglig!


   
SvaraCitera

Jag hörde någonstans att det skulle bli Matt Bomer. Kändes som ett bättre val. (Fast jag har inte ens läst böckerna)

mattbomer.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rodnar

Capture:
Jag hörde någonstans att det skulle bli Matt Bomer. Kändes som ett bättre val. (Fast jag har inte ens läst böckerna)

mattbomer.jpg

oj jävlar vilka kindben. Rodnar

 

 

 

 

 


   
SvaraCitera

borde jag läsa denna serie alltså? min fördom är: detta är "accepterat" tantsnusk för alla i könsmogen ålder. 


   
SvaraCitera