Aviseringar
Rensa alla

Film med våldtäkt


Ämnesstartare

Jag vill ha en film där våldtäkt är med
hej då
och tack
om
någon
vet


   
Citera

Irreversible där är det en våldtäkt scen som håller på i 8 min.


   
SvaraCitera

det skapades ju en tråd om det nyss förfan[confused][n]


   
SvaraCitera

lilja 4ever (tråkig film men iaf)
finns även en film med en typ pojkskola där en av pojkarna blir våldtagen av en lärare


   
SvaraCitera

va ju nyss en tråd


   
SvaraCitera

Säg att du älskar mig.
fyfan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj, det läste jag ej
danke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ichi the Killer


   
SvaraCitera

Varför vill du se en våldtäkt film? American history X


   
SvaraCitera

Saló, eller Salós 120 dagar. Hela den filmen går ut på en grupp män som våldtar tonåringar... Grymt äcklig...


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Saló, eller Salós 120 dagar. Hela den filmen går ut på en grupp män som våldtar tonåringar

Låter djup.

Stargazer:

Irreversible där är det en våldtäkt scen som håller på i 8 min.

Värt...


   
SvaraCitera

passaro:

Låter djup.

Inte särkilt som man kan tro av titeln... Det är snarare en film som i stort sätt kidnappar ett tjugotal tonåringar och som sedan utsätts av ett par grymma pervitioner, allt från våldtäkt till att de tvingas äta bajs, torteras till döds, behandlas som hundar, and so on...

Kan tilläggas att regissören av filmen mördades efter filmens premiär under mystiska omständigheter.


   
SvaraCitera
Issen

Jonnybravo91:

Saló, eller Salós 120 dagar. Hela den filmen går ut på en grupp män som våldtar tonåringar... Grymt äcklig...

Äckligaste filmen jag sett so far, den är så vedevärdigt sadistisk rakt igenom, sjukt obehaglig.


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Kan tilläggas att regissören av filmen mördades efter filmens premiär under mystiska omständigheter.

Allvarligt? någon som tog illa upp tydligen.[rolleyes]


   
SvaraCitera

Issen:

Äckligaste filmen jag sett so far, den är så vedevärdigt sadistisk rakt igenom, sjukt obehaglig.

Den enda film man rent av nästan spytt i biosalongen.

passaro:

Allvarligt? någon som tog illa upp tydligen.[rolleyes]

Minst sagt.. Dock hände allt i Italien på 70-talet så det är väl lite virse versa med det [rolleyes]


   
SvaraCitera