Aviseringar
Rensa alla

Film med våldtäkt


Jonnybravo91:

Minst sagt.. Dock hände allt i Italien på 70-talet så det är väl lite virse versa med det

Haha. Italienska maffian fo sho.


   
SvaraCitera
Issen

Jonnybravo91:

Minst sagt.. Dock hände allt i Italien på 70-talet så det är väl lite virse versa med det

passaro:

Haha. Italienska maffian fo sho.

Filmen utspelas precis i slutet på andra världskriget.


   
SvaraCitera

passaro:

Värt...

Antar du inte sett filmen eller något av Gaspar Noé. Killen är ett Geni. Ta dig tid att se filmen någon gång.


   
SvaraCitera

Issen:

Filmen utspelas precis i slutet på andra världskriget.

Om jag inte minns fel utspelar sig tortyr delen i mars 1945, alltså då en månad innan mousilinis hängning...


   
SvaraCitera

Ge mig din MSN så kan jag fixa äkta vara åt dig[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

och som sedan utsätts av ett par grymma pervitioner

Det "intressanta" är att filmens avskyvärdheter inte ens kan vidröra perversionerna listade i 1785 års originalverk. Det kanske du visste, men jaja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Baise-moi


   
SvaraCitera

Tombcrusher:

Det "intressanta" är att filmens avskyvärdheter inte ens kan vidröra perversionerna listade i 1785 års originalverk. Det kanske du visste, men jaja.

Detta visste jag faktiskt inte och helt ärligt kan jag inte påstå mig sugen att läsa originalet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Detta visste jag faktiskt inte och helt ärligt kan jag inte påstå mig sugen att läsa originalet.

Den är hysteriskt vidrig.

Roligt att alla går runt och tror att våldtäckter, mord och tortyr i dagens samhälle till stor del är pga att Internets utbredning som har gjort att sjuka människor nu kan kommunicera och utbyta ideér trots att dom inte ens behöver befinna sig i samma världsdel medans denna bok skrevs någon gång på 1700 men samtidigt överträffar samtliga texter jag läst på internet beträffande sjuka sexuella gärningar.
Oj, blev en lång mening utan punkter.


   
SvaraCitera

Last house on the left
I spit on your grave
Jungfrukällan
A Clockwork Orange
Sin City
Kill Bill
Rosemary's Baby
Blue Velvet
Irréversible
Wild at Heart
Sex And Fury
From dusk till dawn
Natural born killers

Fler orkar jag inte skriva.


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Saló, eller Salós 120 dagar

Salo eller Sodoms 120 dagar heter den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

14 suger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Detta visste jag faktiskt inte och helt ärligt kan jag inte påstå mig sugen att läsa originalet.

Dold text: Incest, ejakulation över ansikte, tvångsprostitution, våldtäkt, piskning, grov misshandel, tvång att inmundiga exkrement och urin osv. Tilläggas skall att detta är utfört på flickor mellan åldrarna 3-7.


   
SvaraCitera

Jungfrukällan.


   
SvaraCitera

Horungen!


   
SvaraCitera