Aviseringar
Rensa alla

Film till Dhagors minne


Issen
Ämnesstartare

Tidigare idag blev det fel med både filmen och youtube men nu ska det vara rätt.

Så här kommer filmen jag gjorde för min skull, men som jag tyckte andra kunde få se också ifall dom känner för det.


   
Citera

Jag fattar det fortfarande inte. Han verkade ju få allt han ville i sitt liv [shake]


   
SvaraCitera

Harpyja:

Jag fattar det fortfarande inte. Han verkade ju få allt han ville i sitt liv [shake]

va menar du med de?


   
SvaraCitera

Harpyja:

Jag fattar det fortfarande inte. Han verkade ju få allt han ville i sitt liv [shake]

Sorry, men lite efterblivet sagt måste jag säga.


   
SvaraCitera

cannabis:

va menar du med de?

Att hans studier gick bra och han var begåvad och verkade vara allmänt älskad.
Sen vet jag ju inte hur han var i verkligheten man fan så bra han döljer saker isf.


   
SvaraCitera

JÄVLA SKIT:

Sorry, men lite efterblivet sagt måste jag säga.

Jo jag har inte märkt av något.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Att hans studier gick bra och han var begåvad och verkade vara allmänt älskad.
Sen vet jag ju inte hur han var i verkligheten man fan så bra han döljer saker isf.

Studier kan väl vara något väldigt deprimerande oavsett hur de går.
Och du verkar inte vet mycket om honom. Oftast kommer alla självmord plötsligt.


   
SvaraCitera

Känns som jag missat något.


   
SvaraCitera

Det var ju fint detta. [smile]


   
SvaraCitera

Tyckte den blev väldigt fin [smile]


   
SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

Ritinkin:

Känns som jag missat något.

?


   
SvaraCitera

Issen:

?

Ne hade bara missat det faktum att han hade begått självmord, men är numera uppdaterad, riktigt tragiskt.


   
SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

Ritinkin:

Ne hade bara missat det faktum att han hade begått självmord, men är numera uppdaterad, riktigt tragiskt.

Jaha, jo de är de verkligen.


   
SvaraCitera

Fint gjort , kan inte lägga in ett par ord om honom eftersom jag lärde aldrig känna han , men det är alltid tragiskt när en människa lämnar nära och kära , och andra som ser upp till denna person .


   
SvaraCitera

Usch... Känns läskigt. Även om jag aldrig pratade sådär jättemycket med honom så fanns han alltid i ögonvrån och var en sådan där riktig stämningshöjare. Dhagor var verkligen en del av UM, så mycket någon någonsin kan bli.

Rest in peace, rocker.


   
SvaraCitera