Aviseringar
Rensa alla

"filmdejt"


Ämnesstartare

är det bara jag som tycker att det inte finns något mer stelt än att kolla på film med någon du knappt känner?


   
Citera
Ämnesetiketter

vi ska kolla på bringing out the dead tillsammans. har ett experiment jag måste genomföra. eller snarare, må


   
SvaraCitera

men nej, filmtittande är rätt najs gemensam aktivitet. men det gäller att välja rätt film och sällskap.


   
SvaraCitera
gulan

beror ju på film, men som en första dejt när man ska lära känna varandra kan det bli konstigt.. 


   
SvaraCitera
reben

kollar man ens på film på såna


   
SvaraCitera
reben

så va d minsann inte på min tid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gulan:
beror ju på film, men som en första dejt när man ska lära känna varandra kan det bli konstigt.. 

okej, inte första. men liksom grejen med att "åh, råkar lägga armen över dig" "oj, nu var det visst slut så vi hånglar!" uuugh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
kollar man ens på film på såna

ah 🙁


   
SvaraCitera

Jag har gjort det på flera första dejter, är inget konstigt, man kan ju prata under filmens gång, sålänge man inte är på bio.


   
SvaraCitera
reben

psychoex:

ah 🙁

konstigt, trodde kolla på film ba va kodord.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekarn:
Jag har gjort det på flera första dejter, är inget konstigt, man kan ju prata under filmens gång, sålänge man inte är på bio.

och du eller hen har aldrig blivit obekväma?


   
SvaraCitera
Kudhos

Om båda är filmgalningar så är det ju perfekt. Men det är inget för alla. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

konstigt, trodde kolla på film ba va kodord.

kodord för vadå??


   
SvaraCitera
gulan

psychoex: "åh, råkar lägga armen över dig" "oj, nu var det visst slut så vi hånglar!" uuugh

men om du känner så så är det alldeles för tidigt och om det är det du är rädd för så borde ni inte se på film utan göra något annat 🙂


   
SvaraCitera

psychoex:

och du eller hen har aldrig blivit obekväma?

Nää


   
SvaraCitera