Aviseringar
Rensa alla

"filmdejt"


reben

psychoex:

kodord för vadå??

knulla ?


   
SvaraCitera

som reben säger har alltid förståt det som att "komma och kolla på film" är kodord för sexa

h


   
SvaraCitera

reben:

konstigt, trodde kolla på film ba va kodord.

hahaha åhh 🙁 lärde mig de ganska sent *_*
hon ba "eh, nä!"

o till nästa helg hade hon sagt de te sina kompisar o när ja skulle festa

 så retade  mina kompisarna mi för att ja "ville ligga med xx"

ville fan ba se film lol 🙁


   
SvaraCitera

reben:

knulla ?

det är ju "dricka te" som är kodord för det. duh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Om båda är filmgalningar så är det ju perfekt. Men det är inget för alla. 

kanske det!

gulan:

men om du känner så så är det alldeles för tidigt och om det är det du är rädd för så borde ni inte se på film utan göra något annat 🙂

nä, kanske inte.

Stekarn:

Nää

coolt.

reben:

knulla ?

euw.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one:

det är ju "dricka te" som är kodord för det. duh.

är det inte alls???!?!??


   
SvaraCitera
reben

Fasiken:

hahaha åhh 🙁 lärde mig de ganska sent *_*hon ba "eh, nä!"
o till nästa helg hade hon sagt de te sina kompisar o när ja skulle festa så retade  mina kompisarna mi för att ja "ville ligga med xx"
ville fan ba se film lol 🙁 

😀
då skulle du tagit henne på bio ju ??? eller sagt ngt annat dock inte "laga middag till henne" för d samma som att "kolla på film". du kunde sagt ni skulle spela fia med knuff d alltid säkert drag, så kan du dra på film under tiden. tips ps.


   
SvaraCitera
Kudhos

Fasiken:

hahaha åhh 🙁 lärde mig de ganska sent *_*
hon ba "eh, nä!"

o till nästa helg hade hon sagt de te sina kompisar o när ja skulle festa

 så retade  mina kompisarna mi för att ja "ville ligga med xx"

ville fan ba se film lol 🙁

Lilla fasiken Hjärta


   
SvaraCitera
reben

player one:

det är ju "dricka te" som är kodord för det. duh.

vi e nog inte från samma generation

psychoex: euw.

ok tips: tacka nej till filmtittandet


   
SvaraCitera

psychoex:

är det inte alls???!?!??

det har det alltid varit. menar man typ, socialdricka te platoniskt så säger man fika. menar man ligga, då säger man dricka te. det är en uråldrig konvention som ibland lett till missförstånd när jag bara velat dricka te med folk, och det lett till liggande ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one:

det har det alltid varit. menar man typ, socialdricka te platoniskt så säger man fika. menar man ligga, då säger man dricka te. det är en uråldrig konvention som ibland lett till missförstånd när jag bara velat dricka te med folk, och det lett till liggande ändå.

men jag har druckit te hos dig utan avsikt att ligga?


   
SvaraCitera

reben:

😀
då skulle du tagit henne på bio ju ??? eller sagt ngt annat dock inte "laga middag till henne" för d samma som att "kolla på film". du kunde sagt ni skulle spela fia med knuff d alltid säkert drag, så kan du dra på film under tiden. tips ps.

haha Ledsen
har inte våga fråga om nån vill se på film sen dess :'( 

så sjikt dåligt att de får folk o tänka på sex :I de  gör ja me oxo o så 🙁 
men de e väl typ oftast då man kommit närmare varandra när man börjat träffa en tjej också iofs.. :$ typ först sitter man 2m ifrån varandra i soffan sen när nån reser sig o kmr tebax så sitter den andra 1m närmre o sen ligger den typ ned me huvudet mot den andra o sen råkar man ta varandra på händerna elr kanske börjar retas lite 
"haha du e som hon på filmen!!" 
"HAAHA OMG LÄGG AV" 
o man puttas lite o nån håller kvar den andra o då kmr första kyssen 


   
SvaraCitera

psychoex:

är det inte alls???!?!??

nä, det är isf ingen kod jag begriper mig på. kanske om man senare berättar att man inte har något te då kan man ju misstänka något lurt kanske...


   
SvaraCitera

reben:

vi e nog inte från samma generation

det är det som förvirrar mig, för "dricka te" som omskrivning för "ligga" är ju såvitt jag vet nyare än "se på film".

eller så har jag bara fått för mig att det är en vedertagen grej, eftersom jag brukade bjuda in folk på te under en period när jag låg med hela min bekantskapskrets, och det oftare än inte ledde till liggande. men det låter också orimligt. rätt säker på att det är en grej.


   
SvaraCitera

psychoex:

men jag har druckit te hos dig utan avsikt att ligga?

ja, men har du blivit inbjuden explicit för att dricka te?


   
SvaraCitera