Aviseringar
Rensa alla

Filmen: Känn Ingen Sorg


Lim3
 Lim3
Ämnesstartare

Någon som har hört talas om denna film som har premiär 19 juli? En film som är baserad på Håkan Hellströms musik 

 Kan bli bra tror jag, o det vore ju super om filmen innehåller tidigare outgivna låtar från Hellström 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter

diggar alla halvnakna brudar i trailern


   
SvaraCitera

Jesus... Lär bli en riktig dålig film. Som endast går hem hos 15-21-åriga tjejer som sitter smått filosoferande med en glas vin och leker pedanta och påpekar att Hellström är ett musikaliskt geni bara för att hans musik gått hem hos dessa individer.

Fan, inlägget blev influerat av en bekants tankar kring denne Hellström.


   
SvaraCitera
Lim3
 Lim3
Ämnesstartare

Tror faktiskt fler kommer gilla den  Shockerad


   
SvaraCitera

Jag är pepp.


   
SvaraCitera
noja
 noja

Premiär idag ju 😀 ska försöka se filmen i början av nästa vecka nån gång.


   
SvaraCitera

Ska försöka se den. Har följt skapandet av filmen på håll så ska bli spännande att se hur den tar sig ut 🙂


   
SvaraCitera

Jag jobbar på biograf och ska köra denna filmen i kväll. Vet knappt något om den. Trodde det var en mammafilm.


   
SvaraCitera
Lim3
 Lim3
Ämnesstartare

elverpigen:
Ska försöka se den. Har följt skapandet av filmen på håll så ska bli spännande att se hur den tar sig ut 🙂

Finns det på nå youtube-länk då eller? För jag har inte sett någon iaf. Men filmen är för övrigt bra! Såg den igår på bio 🙂


   
SvaraCitera

Ska se den!


   
SvaraCitera

tror den blir dålig men lär ju se pga 


   
SvaraCitera

Jag gillade den! Brukar inte gilla svenska filmen men både skrattade och grät till denna. Mycket intense och gripande. Faktiskt imponerad. 


   
SvaraCitera

Lim3:

Finns det på nå youtube-länk då eller? För jag har inte sett någon iaf. Men filmen är för övrigt bra! Såg den igår på bio 🙂

Inte vad jag vet :)Ska se den när jag får med mig nån som också vill se den 


   
SvaraCitera

får tanka om ett par år Rodnar


   
SvaraCitera

FruLiten:
Jag gillade den! Brukar inte gilla svenska filmen men både skrattade och grät till denna. Mycket intense och gripande. Faktiskt imponerad. 

åh vad kul! har inte sett den än, men vill 


   
SvaraCitera