Aviseringar
Rensa alla

Filmer med Jack Black.....:D


Ämnesstartare

Finns ingen roligare än Jack Black..... tips på mer filmer han är med i [bigsmile]

Jag har sett..... Be kind Rewind, Nacho libre, The pick of destiny, School of rock...... Han är grym i alla[cool]


   
Citera
Ämnesetiketter

mm <--


   
SvaraCitera
Issen

Hans bästa mer seriösa roll, om dock inte så står är brorsan till Sean Penn i Dead Man Walking... vad jag kan komma på i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

Hans bästa mer seriösa roll, om dock inte så står är brorsan till Sean Penn i Dead Man Walking... vad jag kan komma på i alla fall

tack, jag ska kolla upp det [crazy]


   
SvaraCitera

Tropic Thunder.


   
SvaraCitera

the holiday [cute]


   
SvaraCitera

my big love och king kong


   
SvaraCitera

the_royal_lemming:

my big love

Om man ska vara petig så heter den Shallow Hal på engelska. Jag tror det är den du syftar på iaf. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Min Stora Feta Kärlek!"[y]
Hans röst är med i Kung Fu Panda[wink]


   
SvaraCitera

Issen:

Dead Man Walking

Har för mig att den filmen va jättebra.

Nacho libre va cpdålig fan.


   
SvaraCitera

han suger verkligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

Nacho libre va cpdålig fan

Haha.... nej, den e ju gangsta [bigcheers]


   
SvaraCitera

Voldo:

Om man ska vara petig så heter den Shallow Hal på engelska. Jag tror det är den du syftar på iaf. 🙂

ok sry skulle va lite cool o skriva på engleska men på svensk heter den "min stora kärlek"


   
SvaraCitera

Han är väldigt bra i High Fidelity. Men det är inte direkt en komedi, och han har ingen huvudroll.

Mer drama, slice of life samtidigt som den är ganska kul. Driver med kulturnördar och deras sätt att se ned på andra.

Jag rekommenderar den ifall du inte bara ser den för Jack Black, för då kommer du bli besviken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jellybeans:

Mer drama, slice of life samtidigt som den är ganska kul. Driver med kulturnördar och deras sätt att se ned på andra

Haha, de lät bra [crazy]


   
SvaraCitera