Aviseringar
Rensa alla

Filmer


Ämnesstartare

Ja älskar fantasy och sc-fi filmer. Mina favoriter är Hunger Games och Maze runner.


   
Citera
Smilen

Snällasvara: Sagan om Ringen


   
SvaraCitera
Smilen

Avatar är sämst.


   
SvaraCitera

Maze Runner och Hunger Games, båda är väldigt dåliga och lämnar mer frågor än vad man får reda på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Maze Runner och Hunger Games, båda är väldigt dåliga och lämnar mer frågor än vad man får reda på.

Ja har sett båda typ 10 gånger efter 5 gången var allt ganska tydligt


   
SvaraCitera

Snällasvara: Sagan om Ringen

Dom andra... förutom Harry Potter... är väl alla B-filmer.


   
SvaraCitera

Snällasvara:

Ja har sett båda typ 10 gånger efter 5 gången var allt ganska tydligt

Jaså? Vad hände med USA, FN och allt sådant? Hur blev USA så sekulärt som det framstår i filmerna? Detta gäller Hunger Games. Har även läst den första boken.

Hur hade de tid och/eller pengar att bygga de där labyrinterna och det? Gäller Maze Runner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:

Jaså? Vad hände med USA, FN och allt sådant? Hur blev USA så sekulärt som det framstår i filmerna? Detta gäller Hunger Games

Hur hade de tid och/eller pengar att bygga de där labyrinterna och det? Gäller Maze Runner

Det är fantasy filmer/böcker...


   
SvaraCitera

Harry Potter! 10 dagar i veckan.edit; dock är inte Hunger Games långt efter pga Liam Hemsworth..


   
SvaraCitera

Stör mig på Hunger Games.

Varför är det en matkris om man kan skapa ett djur genom att trycka på en magisk knapp som de gör i slutet av ettan så vitt jag minns

Varför är ungdomarna i spelen så överdrivet onda

etc


   
SvaraCitera

sagan om ringen o hobbit typ, avatar ska de va teknad o han med pilen på huvet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:
sagan om ringen o hobbit typ, avatar ska de va teknad o han med pilen på huvet

Asså avatar me dom där blå figurerna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonym321123:
Stör mig på Hunger Games.

Varför är det en matkris om man kan skapa ett djur genom att trycka på en magisk knapp som de gör i slutet av ettan så vitt jag minns

Varför är ungdomarna i spelen så överdrivet onda

etc

Distrikt 1 o 2 är tränade för Hunger spelen och dom anmäler sig friviligt. Sedan skapar dom en allians och försöker döda alla andra.  Det är matkris i distrikt 12. I huvudstaden där alla rika lever så är det ingen sådan "matkris" Och huvudstaden styr Hunger spelen. 


   
SvaraCitera

Snällasvara: Starwars (1,2,3,4,5,6,7)

pless


   
SvaraCitera

handendärnissen: avatar ska de va teknad o han med pilen på huvet

Haha ja! Hjärta Vill se den igen snart, den är så oerhört bra faktiskt, älskar den.


   
SvaraCitera