Aviseringar
Rensa alla

Filmer som liknar...


Ämnesstartare

Här tipsar vi varandra om filmer som liknar varandra.

Jag såg "Dazed and confused" från 1993 här om dagen och undrar om ni vet någon film som liknar den[smile]


   
Citera

hixaren:

Jag såg "Dazed and confused" från 1993 här om dagen och undrar om ni vet någon film som liknar den

En kort beskrivning av den kanske skulle hjälpa. 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Voldo:

En kort beskrivning av den kanske skulle hjälpa. 😛

😛 Kan ju försöka Sista dagen i high school så ska alla sista års eleverna straffa de som ska börja high school efter sommaren.

Man får följa ett gäng den sista dagen, de jagar de yngre, de festar, de blazar och har det bra bara:)

Fotbollslaget blir tvingade att skriva på en lapp där de lovar att inte dricka alkohol röka gräs eller göra något annat olagligt om de ska fortsätta spela...en kille som vägrar göra det

Fan jag är så jävla kass på att förklara sånt här:P Men här är en trailer iaf:


   
SvaraCitera

rec och quarantine, båda suger[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WhoKnow:

rec och quarantine, båda suger[n]

Menar du att ngn av dem skulle likna Dazed and confused?[crazy][confused]


   
SvaraCitera

Typ How High. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Vanliga highschoolfilmer finns det ju en hel drös av.


   
SvaraCitera

hixaren:

Menar du att ngn av dem skulle likna Dazed and confused?

åå men vad fan jag läste inte så noga ^^[crazy]


   
SvaraCitera

hixaren:

Dazed and confused

Skitbra film. Kolla in American Graffiti, aka "Sista natten med gänget". Liknande handling, men förlagd till 50-talet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WhoKnow:

åå men vad fan jag läste inte så noga ^^[crazy]

😛 hehe Lätt hänt^^

Sinnessjukdom:

Skitbra film. Kolla in American Graffiti, aka "Sista natten med gänget". Liknande handling, men förlagd till 50-talet.

Åfan, gött[cool] Får ta och kolla in den...Vet du ungefär vilket år den är producerad?[smile]

passaro:

Typ How High. [rolleyes]

jag har faktiskt aldrig sett den[surprised] Får ta och kolla in den med[cool]

Tack så mkt alla, ska ha en skön filmkväll snart[cool]

[cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool]​​[cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool]


   
SvaraCitera

http://www.filmtipset.se

lås tråd någon?


   
SvaraCitera

hixaren:

Vet du ungefär vilket år den är producerad?[smile]

Typ 73 [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

lås tråd någon?

Varför? Denna tråden går ut på att man eftersöker en film som liknar en annan. På Filmfix blir man rekomenderad filmer efter vilka filmer man ger ett högt betyg? Man kan väl inte få tips om liknande filmer där?...[confused]

Sinnessjukdom:

Typ 73 [smile]

Akej, gött Thx![cool]


   
SvaraCitera

hixaren:

Varför? Denna tråden går ut på att man eftersöker en film som liknar en annan. På Filmfix blir man rekomenderad filmer efter vilka filmer man ger ett högt betyg? Man kan väl inte få tips om liknande filmer där?...

jo.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera