Aviseringar
Rensa alla

filmsoundtrack leken:D


UndercoverBrother:

tja inte det blekaste, men jag kan kanske gissa på att den är med i filmen som visas i deras musikvideo?

jepp, så bara att ta reda på vad filmen heter[wink]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

tror ingen kommer klara denna[party]

haha vilken skitlåt. har dock ingen aning om vilken film


   
SvaraCitera

ninjagrisen:

haha vilken skitlåt

fu[mad]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

fu[mad]

[cute] filåt men med tanke på hur det låter så tvivlar jag på att jag har sett filmen haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ninjagrisen:

filåt men med tanke på hur det låter så tvivlar jag på att jag har sett filmen haha

your my type of gal:D

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Blivande_japan:

jepp, så bara att ta reda på vad filmen heter

du kan inte ge en ledtråd, typ annat som huvudrollen varit med i, eller bara säga hans eller hennes namn så man kan göra en fuling och imdb:a det


   
SvaraCitera

UndercoverBrother:

du kan inte ge en ledtråd, typ annat som huvudrollen varit med i, eller bara säga hans eller hennes namn så man kan göra en fuling och imdb:a det

el så googlar du på låten/sångaren och kollar upp på wikipedia


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

googlar

Tommys Inferno? Aaaaldrig hört talas om. Men kollar visserligen inte på så mycket norsk film haha.

en annan version av denna låt (fortfarande med the doors, men lite ommixad för filmen) är intro till en film! (Låten är ju naturligtvis med i The Doors också, men inte den jag tänker på iaf)


   
SvaraCitera

ninjagrisen:

Tommys Inferno

yes![love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ninjagrisen:

en annan version av denna låt (fortfarande med the doors, men lite ommixad för filmen) är intro till en film!

tror vi behöver färskt folk till den här tråden. jag har inte det blekaste aning om vad det här kan tänkas komma ifrån:/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ninjagrisen:

en annan version av denna låt (fortfarande med the doors, men lite ommixad för filmen) är intro till en film!

apocalypse now? kommer inte ihåg om det är intro eller ej. >.<


   
SvaraCitera

kudde:

apocalypse now?

precis den jag tänkte på! börjar med the end 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jahopp, då hoppar jag in.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hattmakaren:

Jahopp, då hoppar jag in.

requiem for a dream?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

äh det är rätt, jag vet ju det:)

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

svensk film som ni kanske förstår


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äh den var svår. jag slänger in en annan:) den här är lättare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

UndercoverBrother:

äh den var svår. jag slänger in en annan:) den här är lättare

Torsk på Tallin.


   
SvaraCitera