Aviseringar
Rensa alla

filmtips


Lounge
Ämnesstartare

laddar ner pearl jam twenty nu


   
SvaraCitera

Lounge:

du träffade precis rätt

Det finns en del mörker i den också så du kanske får din tår.

Lounge:

eddie är lite jesus för mig med, misstänker att det blir värre efter

Ja han känns så jävla vis, dessutom ser han mer och mer ut som honom för varje dag som går.

Bästa musikdokumentären jag sett på ett tag måste jag säga.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

dazed:

Det finns en del mörker i den också så du kanske får din tår.

[bigsmile]

vill helst undvika faktiskt men ibland är det oundvikligt att en film som lämnar avtryck inte medför 1 tår

dazed:

Ja han känns så jävla vis, dessutom ser han mer och mer ut som honom för varje dag som går.

[bigsmile]

tycker att han har världens bästa sångröst, mina känslor stegrade iom into the wild soundtracket. om du inte har lyssnat på det (fast antar att du har) så gör det för guds skull

dazed:

Bästa musikdokumentären jag sett på ett tag måste jag säga.

älskar musikdokumentärer. älskar att se liveframträdanden varvat med personal shit. är det mycket live i den?


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

vad mycket gud och jesus det blev i denna tråd


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

önskar att jag hade ostbågar


   
SvaraCitera

mulholland drive. stört fin och stark.


   
SvaraCitera

Lounge:

vill helst undvika faktiskt men ibland är det oundvikligt att en film som lämnar avtryck inte medför 1 tår

Den är mer upplyftande än deprimerande.

Lounge:

[bigsmile]

tycker att han har världens bästa sångröst, mina känslor stegrade iom into the wild soundtracket. om du inte har lyssnat på det (fast antar att du har) så gör det för guds skull

Ja herre jävlar och briljansen bara ökar i tydlighet när man jämför honom med alla moderna efterapare. Älskar into the wildsoundtracket, tom fått farsan att gilla det. Märks att Eddie verkligen kände för filmen.

Lounge:

älskar musikdokumentärer. älskar att se liveframträdanden varvat med personal shit. är det mycket live i den?

Ja det finns en del kul livegrejer, andra showen dom spelade någonsin tex. Finns mycket övrigt godis också, tidiga demoinspelningar osv.

Lounge:

vad mycket gud och jesus det blev i denna tråd

Det blir så med band av Guds nåde.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

mulholland drive. stört fin och stark.

tack, är bra att ha sådana här trådar för man kan kolla in i när man behöver inspo

dazed:

Den är mer upplyftande än deprimerande.

bra bra braaaa

dazed:

Ja herre jävlar och briljansen bara ökar i tydlighet när man jämför honom med alla moderna efterapare. Älskar into the wildsoundtracket, tom fått farsan att gilla det. Märks att Eddie verkligen kände för filmen.

vilka moderna efterrape menar du? typ staind, the doors down och sådär? där alla låter likadana? beskriver han hur sambandet gick till i filmen? är sådan känsla. hujja. mamma gillade det också när jag bodde hemma och spelade det

dazed:

Ja det finns en del kul livegrejer, andra showen dom spelade någonsin tex. Finns mycket övrigt godis också, tidiga demoinspelningar osv.

coolt, satt du och brölade med?

dazed:

Det blir så med band av Guds nåde.

ja herregud <-- nu skrev jag det igen utan närmare eftertanke


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

är så otroligt pepppppppppppppppppppppppppppppppppp


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

60% kvar


   
SvaraCitera

green street hooligans!!

o this is england är också jätte bra, fin, och lite ledsam.. :)) [cry][cheers]


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

The_joker:

o this is england är också jätte bra, fin, och lite ledsam.. :)) [cry][cheers]

tycker inte alls om den faktiskt


   
SvaraCitera

Lounge:

vilka moderna efterrape menar du? typ staind, the doors down och sådär? där alla låter likadana?

Ja dom moderna sångarna som kanske menar väl och försöker sjunga Vedderiskt men bara låter ansträngda och jävliga.

Efterrape är ett bra ord det också förövrigt.

Lounge:

beskriver han hur sambandet gick till i filmen? är sådan känsla. hujja. mamma gillade det också när jag bodde hemma och spelade det

I vilken film? Twenty. Det jag menade var hur som helst att man märkte i soundtracket till into the wild att den gamle pärljammaren sett filmen och tänt till rejält, han kände den och förmedlade den på något vis. Hans musik stärker verkligen filmen.

Lounge:

coolt, satt du och brölade med?

Jag satt mest i tyst med beundran och med gåshud, fylldes av skuldkänslor över att jag inte lyssnar igenom diskografin varje dag.

Lounge:

ja herregud <-- nu skrev jag det igen utan närmare eftertanke

Kors i jösse namn.


   
SvaraCitera

Lounge:

tycker inte alls om den faktiskt

tycker du inte om den?
den är ju jätte fin o allt. Och alla är så snygga.
du borde kolla på serien också o this is england 88 :))
då kommer du börja gilla de mer o mer


   
SvaraCitera

Lounge:

okej, vilken av dessa passar bäst in på min beskrivning i början?

Scott Pilgrim vs the World
Helt klart. Bästa filmen jag sett tror jag. Stört underhållande. Lämnar ett lyckligt avtryck.


   
SvaraCitera