Aviseringar
Rensa alla

Filmtips (porrfilm)


Ämnesstartare

Den svenska porrfilmen har fallerat de senate 20 åren. Filmerna blir bara sämre och sämre, fullt med tjejer med silikon och filmerna blir bara sjukare och sjukare. Okej, Ridskolan är kult. Men det ska inte förnekas att den är egentligen kass. Så därför startar jag här med en tråd där vi kan fråga om tips om riktigt bra porrfilm. Både killar och tjejer är välkomna att svara.

Självklart är ni välkomna även med egna filmtips[y]


   
Citera
Ämnesstartare

porr är rätt fail [zzz]


   
SvaraCitera

nehe funka inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

porr är rätt fail

Vad man tycker om porrfilm eller inte diskuteras inte i denna tråd. Visst är sex är trevligare IRL än på film men samtidigt så finns det saker i porrfilmer man tänder på att se och inte vill vara med om själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så, vilken typ av porr eftersöker du?
Som jag förstod det amatör, eller iaf inte så överdrivet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Så, vilken typ av porr eftersöker du?Som jag förstod det amatör, eller iaf inte så överdrivet?

Gammal hederlig svensk film med kvalité. Jag vet att det finns grymt bra gamla rullar med äkta svenska tjejer o.s.v.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Gammal hederlig svensk film med kvalité

Porrfilm och kvalitét går inte ihop. Men annars är det väl det gamla vanliga; fäbodjäntan, random grejer från Aktuell Rapport, Peters Påle osv...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag eftersöker en film, som jag såg typ när jag var 10 eller nåt. Kommer inte ihåg vad den heter
men den "handlar" om att några föräldrar som anlitar en barnflicka för det ska ut och äta. Hur som helst, när det har gått och hon är ensam tar hon fram en poster av John Travolta som hon börjar gnida sig emot. Rätt var det är kommer föräldrarna tillbaka och hittar henne där. Det joinar, och alla har sex på postern av lilla Travolta. Den är från 80-talet btw.

Vill mest veta det, eftersom Travolta är något av en idol för mig [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Porrfilm och kvalitét går inte ihop. Men annars är det väl det gamla vanliga; fäbodjäntan, random grejer från Aktuell Rapport, Peters Påle osv...

Nej nej, det finns faktiskt avsevärt bättre filmer än så. Har sett en. Tror den ska heta sexskolan eller något. Sommaren med Vanja finns det väl någon som heter också? Har du sett den?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ehm, varför svensk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Vill mest veta det, eftersom Travolta är något av en idol för mig

Du får gärna berätta om den är svensk eller utländsk[y]

svartarosen:

Ehm, varför svensk?

Utländska filmer är också välkomna såklart[y]


   
SvaraCitera

https://www.flashback.info/showthread.php?t=882749

Flashback har en stor tråd rörande just detta ämne.
(Att googla "svensk porr" ger rätt mycket.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Du får gärna berätta om den är svensk eller utländsk[y]

Den är utländsk [party] Amerikansk.


   
SvaraCitera

german hausefrau xxx


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gay boys 2 är rätt bra[blush][blush][blush]


   
SvaraCitera