Aviseringar
Rensa alla

Filmtips (porrfilm)


Ämnesstartare

Zittam:

Flashback har en stor tråd rörande just detta ämne.(Att googla "svensk porr" ger rätt mycket.)

Jo men det gäller att hitta det bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Nej nej, det finns faktiskt avsevärt bättre filmer än så. Har sett en. Tror den ska heta sexskolan eller något.

Sexskolan är ridskolan 2. Den är rätt bra.

Har en svensk film med en kurvig men kort skåning. Dialog och allt sånt är värdelöst, men hon har fina ögon och ser inte plastig ut för fem öre. Vet ej vad den heter dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Sexskolan är ridskolan 2. Den är rätt bra.

Nej nej detta ska vara en riktigt gammal film från 70-talet.

Stringburka:

Har en svensk film med en kurvig men kort skåning. Dialog och allt sånt är värdelöst, men hon har fina ögon och ser inte plastig ut för fem öre. Vet ej vad den heter dock.

Är det en amatörrulle?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Är det en amatörrulle?

Inte i klassisk bemärkelse, nej. Men de som gör den är ju helt klart inte direkt duktiga.
Youtuba "skånsk porr" så hittar du introt tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror de va nån som hette typ "svenska tjejjers riktiga fantasier"
de va typ ett gäng kvinnor som hade "tjejmiddag" och snackade om deras fantasier, och så fick man se fantasierna. Va i alla fall en snygg brud i den, vilket är ovanligt i svensk porr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Inte i klassisk bemärkelse, nej. Men de som gör den är ju helt klart inte direkt duktiga.Youtuba "skånsk porr" så hittar du introt tror jag.

Haha detta måste jag bara se[bigsmile]

wakajwaka:

tror de va nån som hette typ "svenska tjejjers riktiga fantasier"de va typ ett gäng kvinnor som hade "tjejmiddag" och snackade om deras fantasier, och så fick man se fantasierna. Va i alla fall en snygg brud i den, vilket är ovanligt i svensk porr.

Hmm och inga killar?


   
SvaraCitera

iosib:

porr är rätt fail

dem flesta porrfilmer är sämst, man blir knappt kåt längre!!

jag säger bara amatör porr!! det blir man kåt av som fan, en bira och en hårig fitta!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amatörporr eller vad som helst med Samson Biceps [blush]

Annars är kultfilmer från 80-talet (tror jag?) som fäbojäntan och långt ner i halsen klassiker [no-no] (har dock inte sett dom)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eklit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså bra eller inte.. men ett måste är ju att se porrversionen av Scrubs.. haha..

Annars är Pirates bra...

Hahah låter som värsta porrfantasten...[tard][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Hmm och inga killar?

jo tyvärr

TjockAnka:

Annars är Pirates bra...

suger. The Office parodin va bättre 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svart katt, vit katt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

helst med Samson Biceps

[n][n][n][n][n][n][n][n][n][n]

TjockAnka:

Annars är Pirates bra...

De är ju totalt jävla värdelös de filmerna!

wakajwaka:

jo tyvärr

[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TjockAnka:

men ett måste är ju att se porrversionen av Scrubs..

Snubblade över den häromveckan, den var lite lol xP


   
SvaraCitera

Minns en som var väldigt bra (den enda jag har sett som är bra.) tror att de som medverkade var ganska kända... den kvinnan som syntes mest hade mörkt hår och var ganska lång. ljusa 90 tals jeans. En kille hade hästsvans . alltså kommer inte ihåg vad den heter!


   
SvaraCitera