Aviseringar
Rensa alla

Fina komplimanger du fått


Ämnesstartare

Vilka är några komplimanger du fått och tyckt om? Behöver inte vara något särskilt, räcker med att du kommer ihåg den och tycker om den


   
Citera
Ämnesstartare

din fitta är bättre än avokado


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fick en alldeles nyligen av Penja. Hon kommenterade min video på Facebook där jag bygger ett korthus. Hon sa att jag är söt och härlig, och att hon beundrar det mer än mitt korthus till och med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kul när nån säger att man är härlig. Typ "het" "söt" och sånt är ba meh... Gillar också när nån säger att jag är bra på att debattera... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tumme upp

Mysia: härlig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fick härom veckorna, helt spontant och utan baktanke, höra "du har en väldigt fin stjärt" av en mycket trevlig herre som sedan lyckligt dansade vidare. Av någon anledning har det blivit en av de absolut bästa komplimanger jag fått, trots att jag fått den en halv miljon gånger tidigare utan att det betytt ett skit. Ytligt kan tänkas, men det var nog inte själva komplimangen i sig, utan hela situationen. 

Favorit nr två, som kanske inte ens var menat som en komplimang, var från en tjej ur en gammal gymnasieklass där jag själv tyckte att jag gjort typ 0 intryck (utöver att jag hellre låg och sov än att vara i skolan i alla fall). Hon sa något i stil med att jag var en tjej med mycket och starka åsikter, som alltid stod upp och kunde tala för det. Det värmde. 


   
SvaraCitera

Mycket glad

amsi:
din fitta är bättre än avokado


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att ja e snäll o rolig =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min uppsatshandledare sa att min kamrat och jag skriver bra och har ett bra språkbruk. Jag blev jätteglad. 


   
SvaraCitera

"Jag diggar dig"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att om han någonsin skulle skaffa barn så skulle det vara någon som jag som skulle vara mamman pga  snällbrafinsmartvarm men att det inte fanns någon mer som jag så han skulle nog inte skaffa barn. Blev jätterörd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Som att en skulle kunna ta din arm och klona den och dela ut som nallebjörnar till världens alla rädda barn, då skulle de känna sig trygga. Arm sitter ihop med kärlek, arm - min!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den finaste komplimangen jag fått som jag kan komma på är av Isola. Vilket är stört, hon sa "åh du är så intressant, man upptäcker nya djup hela tiden.". Den kommentaren fick mig att sträcka på mig väldigt mycket

Annars får jag bara komplimanger över mitt utseende (vilket jag knappt tar åt mig av längre för det är så oväsentligt) och att jag är snäll och bra med barn. VIlket jag såklart också är glad över men det är något jag vet själv. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: .

bump på dig 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså. Jag kan nog få rätt många komplimanger då och då. Det glädjer mig alltid, men vissa komplimanger betyder ju självklart mer. 
Till exempel när min mamma säger "Jag är stolt över dig." Då värms ju hjärtat på ett helt annat sätt än när en grabb med för sliriga skor på krogen påpekar att jag är het.
Mitt ex sa en gång "Jag älskar sättet du kan vara så otroligt söt på, så oskyldig men samtidigt så fruktansvärt sexig." Inte helt fel att få höra va? 
En annan komplimang, som just då, inte alls kändes bra har idag stärkt mitt självförtroende så jävla mycket. Det var under en period då jag spacklade på mig otroligt mycket smink och min bror tittade på mig, med en lite äcklad min, "Du behöver inte allt det där, du är finare utan."


   
SvaraCitera