Aviseringar
Rensa alla

Finest Nazi Hymne?


rogernw:

Jaaaa, men nu hänger jag med, jag som skrev lite fel i svaret märker jag nu. Ja lite, hade lite svårt för just det då vi lärde oss det på tyskan i min skola (går i nian) Glad

Tumme upp

Vad bra! Aha, ja sådant händer ju ibland. Jo jag förstår det, som svensk så vill man ju gärna ha den svensk ordföljden och inte en annan, jag kände likadant förut också! Glad
Jag går i andra ring. Cool

Skål


   
SvaraCitera

MarcusKing:

Jag läste Tyska i 3 år och jag lärde mig inget typ. Min lärare sög och hatade mig och gjorde min tid på högstadiet väldigt jobbig. Här försöker jag vara trevlig mot ett troll? 

Det hade jag ingen aning om. JA det är tråkigt med en lärare som inte förmår att lära sina elever det som ska läras in. Det förstår jag, jag hade också en tyskalärare (som var tyska) men jag hade henne bra i ett halvår dock.

JAg är inge troll! Ledsen Förlåt om jag var dum, det var inte meningen att var ohövlig.

Bra att du säger till! Glad


   
SvaraCitera
Exner

Storchen84:

"Sprechen sie Schwedisch?" då?

Strider fö. inte hyllande av nazism mot UM's värdegrund?

Hjärta

Stort S i sie, om man vill vara så pass artig, men visst, varför inte? Trådskaparen skriver specifikt att han vill hålla det hela till musiken, så han kommer att få hållas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hallå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eine grosse cola bitte


   
SvaraCitera

Ich habe keine ahnung, höhö kan allt lite tyska sen högstadiet ;D


   
SvaraCitera

Mindfly:
Ich habe keine ahnung, höhö kan allt lite tyska sen högstadiet ;D

+1 XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Det hade jag ingen aning om. JA det är tråkigt med en lärare som inte förmår att lära sina elever det som ska läras in. Det förstår jag, jag hade också en tyskalärare (som var tyska) men jag hade henne bra i ett halvår dock.

JAg är inge troll! Ledsen Förlåt om jag var dum, det var inte meningen att var ohövlig.

Bra att du säger till! Glad

Menade inte att du var troll haha Blink 


   
SvaraCitera

MarcusKing:

Menade inte att du var troll haha Blink 

Haha, okej, vad bra! Mycket gladCool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Vad bra! Aha, ja sådant händer ju ibland. Jo jag förstår det, som svensk så vill man ju gärna ha den svensk ordföljden och inte en annan, jag kände likadant förut också! Glad
Jag går i andra ring. Cool

Skål

Härligt med någon annan som tycker lika CoolSkål


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

utseendemässigt så hade dom ball stil


   
SvaraCitera

rogernw:

Härligt med någon annan som tycker lika CoolSkål

Ja, det är lika härligt varje gång! Det är alltid kul med någon som man kan dela sina tankar och åsikter med utan att bli dömd. Glatt skålandeCoolTumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Ja, det är lika härligt varje gång! Det är alltid kul med någon som man kan dela sina tankar och åsikter med utan att bli dömd. Glatt skålandeCoolTumme upp

Haha kan man lugnt påstå Cool. Precis Tumme upp. Brofist Glatt skålande


   
SvaraCitera

kartoffel


   
SvaraCitera

rogernw:

Haha kan man lugnt påstå Cool. Precis Tumme upp. Brofist Glatt skålande

Aah! Cool Brofist Glatt skålande


   
SvaraCitera